Separera namn med ett kommatecken.
Missade den här tråden :P Jag tar bort min. Edit: Det var krångligare än jag klarar av... Hur som helst, nu när man på allvar kommer åt sina...
Nu finns dropbox att ladda ner från Market. Det fungerar bra att titta på filer i olika format med hjälp av "OffieViewer", dock inte...
Nej, i alla fall min hade all skyddsplast kvar, däremot var kartongen inte plomberad och micro usb kontakten var lite glapp, dock inget fel på...
Jag tror att du kommer att bli nöjd.
Jag hade liknande preferenser som du. En bra kalender som syncar automatiskt och listor. Det fungerade utmäkt under 1.6 och kommer säkert att göra...
Jag är ganska nöjd, lite småbuggigt sådär men på det hela taget flyter det på bra. Det är inte en desire, så förvänta dig inte det. Jag har inte...
Min kabel är glapp på riktigt och i princip helt värdelös. Jag har börjat plocka ur minneskortet och köra med adapter när jag vill lägga in...
Jag kontaktade kundtjänst och de hävdade att det skulle updateras var 10e minut... Föga troligt. Jag tror nog mer på att det är en gång per dygn...
För mig har ingenting uppdaterats sedan jag installerade i förmiddags. Vi får se om det händer ngt under natten.
Är det någon som vet hur ofta som räknarna (data, samtalstid, kostnad) uppdateras?
Vad innebär roaming?
Jag gick in i butiken och tittade på den. Den såg helt oanvänd ut och skyddsplast kvar både fram och bak, men kartongen var inte plomberad. Killen...
? Jag använde netcounter innan jag flashade in ECLAIR.XXJCF och då fungerade det bra vad jag kunde se. Efter eclariinstallationen fungerar inte...
Ja, jag tror att det var samma problem tidigare.
Ja, det verkar logiskt. Med detta alternativ verkar det som att radion inte stängs av för mig (när jag har laddaren ikopplad).
Jag har ingen router (!) utan en telefoni bredbandsbox från bredbandsbolaget. Den har bara dött när jag lämnat den för att spela av sig själv och...
Jag har liknande problem, jag vet inte om det uppkommer enbart när jag kör på wifi (eftersom jag bara kör på wifi...) men efter 5-10 minuter...
Samma för mig. Jag tror dock att det beror på att jag använder telefonen för mycket.
JA!!! Tredje kvällen på rad som jag försöker och nu fungerade det med denna guide. Var också tvungen att plocka ur batteriet vid ett tillfälle...
Ja, det är en hjälp om man vill klippa ut själv... men betrakta det som en nödlösning, det är svårt att få dit det riktigt snyggt. Kanterna är...
Jag köpte min på http://www.mobilsscan.se/, 2000 kr betalar 19 kr i månaden med tele2 + 29kr för 200 MB surf. (beställ på tele2.se): 50 kr fast...
Hejsan, Jag har ägnat några timmar åt eftermiddagen att försöka klistra på ett skärmskydd på min Spica. Jag köpte utklippsark från...
Ja, jag vet men det är just det steget som jag vill komma förbi. Lite mycket menypill.
Hejsan, Jag undrar om det finns något sätt att ställa in ett "synkroniseringsintervall" för kalendern och mejl, just nu verkar ändringar som...