Separera namn med ett kommatecken.
Tack för hjälpen grabbar
Tackar fick hjälp .
Men ska det inte vara 512 MB? Det står ju på spec? på min står 147 mb hur kan man förstå det?
Tackaer er för svar. Har en fråga till: Min SD kort innehåller vissa mappar som anhör till själva OS om jag byter SD kort förlorar jag de...
Hej . Har idag fått min lilla hem . Så länge har inte märkt några fel. Har uppdaterat till froyo. Jag förstår inte en grej varför min desire...
Flera negativa grejer med galaxyn jag märkt: Batteritiden Svag på att öppna böcker( tog lång tid och ofta gick inte öppna heller ,krävdes omstart)...
Batteriet är jävla dåligt på 4-5-6 timmar är helt urladdad om du kör lite hårt. Hade haft Galaxyn .
Desire or S Galaxy S? Vilken skulle ni välja och varför? Vet ni om Galaxyn kommer uppdateras eller stanna på 2.1?
Det ät många buggar med desiren
En app som jag kan inte vara utan väger 65 mb
Det är nästan ingen app som stödjer det om de inte gör en uppdate. De kunde ju göra det om de velat. Säkert väntar de att få in de bristerna...
Om man rootar tas bort hela original OS eller det är bara en tilläg som rootas att spara på sdkort? Om originalet raderas kommer det stödja...
Det står att man behöver en Gldcard när man rootar .Jag förstod vad är goldcard men behövs det just när man rootar eller ska man ha den efter man...
Jag hade köpt en samsung galaxy s men lämnat tillbaka den pga jag var inte nöjd med batteritiden nu börjar jag ångra mig. Detta app går inte att...
Okey. Är den värt då ca 4500 :- utan android 2.2 och rooting heller ?
Tackar för svaret. Roota är inget för mig:) 512 mb det är nästan ingenting. Det vore bra om man kunde installera de på SD och då kunde man...
Hej. Funderar nu på att skaffa en desire men vill inte ha den om det inte går spara filer direkt på SD kort. Blev det nån uppdatering att de går...