Separera namn med ett kommatecken.
Från vart? Telenor?
Beställde min på Telenor står fortfarande 15-17 arbetsdagar. Beställde den 5 oktober. Och ringer man har dem ingen aning när dem får in den i lager.
Kan bekräfta att jag nu har fått s20 ultra .och är sjukt imponerad. Gick från mate 20 pro. Snacks om skillnad med 120hz skärm
Gick till Telenor på Kungsgatan i sthlm spontant för o se om min hade kommit till butiken. Fick besked att dem nyss hade fått den. Får ut den om...
Comhem sämsta bolaget inom telefoni och bredband i Sverige
Så då är min telefon påväg till butik
Bor man i Stockholm och dem skickar ut den på fredag så får man den nog
Beställde min s20 ultra 5 min in i eventet på Telenors hemsida. Har inte fått sms att den är påväg.
Jaha.fick något från Aurora group visste inte vad det var och skulle hämta ut det. Då fanns den inte kvar hos dhl service point. Men fattade...
Kommer byta min också. Har blivit tydligare efter ett par dagar
Där ser man :)
Är kass på det här med skärmar då jag aldrig varit med om det tidigare Fick en LG skärm Är detta normalt.
Du bethöver inte köpa denna. Du vet ju att det är edge. Varför lägga energi på det då?
Så där fick jag mitt sms av Telenor att hämta upp den i butik när nästa sms kommer
[MEDIA] View: https://youtu.be/AqMirjI7krc
Finns redan på youtube
Aaa jag kör på o chansar. Får byta in om det visar sig att skärmen e kass
Ajaj. Nu blir man lite nervös. Har inte kört android sedan Samsung Galaxy s3. Haft iPhone sedan dess. Mycket jobb med att skifta telefon med alla...
Snackar man med Telenor så säger dem 1-3 veckor. Wtf. Jaha.
Bokade min mate 20pro hos Telenor dagen efter lanserings eventet. Men inte fått något ordernr. Men har fått ett sms om ” tack för beställningen”...
jag har också problem vaknade upp utan nät, har startat om telefonen sa testa ta ut simkortet nu. (detta var inte första gången det har hänt)...
tack så mycket :)
Jag flashade in orginal romen nu men kommer inte längre än bootscreenen någon som vet vad som kan vara fel?
helt plötsligt kan jag inte höra någon i luren när jag svarar eller ringer till någon. Någon som har samma problem?
aaa hade gärna velat veta modemet för telenor :)
tack för allas hjälp
Fixade det, läste igenom orginal tråden som fanns på XDA och såg den här texten som jag inte såg i swedroids guide. "- NOTE: Sometimes the...
Asså när jag startar den SuperSU så står det ''Det finns ingen SU binärfil installerad och SuperSU kan inte installera den. Detta är ett problem''...
jag har varit inne i rom manager o där står att jag inte har root (ingen superuser acess) fett skumt jag e helt clueless på vad jag ska göra......
Jag har ju gjort det nog 20ggr testat med flera olika cf cersioner men får inte root och får inga felmeddelande i Odin heller telefonen rebootar...
testade ladda hem appen superuser men funka inte för det så root var inte där...
Jag har orginal kernel som kom med stock. superoneclick hmm jahapp
hmm skumt får det fortfarande inte att fungera... måste man ha kies installerat eller spelar det någon roll?
Asså gjorde som det stod i post 1 och där stod även får du inte root och den bootar om upprepa bara allt igen och det har jag gjort. Nej det...
Hej har rootat 2 telefoner tidigare aldrig några problem. så jag vet hur man gör men på den här telefonen fungerar det inte. riktigt märkligt...
I Odin står det också EPIC 4G? wtf lol
asså jag har flashat in cfroot nu typ 4ggr har fortfarande inte root Oo vad e det som händer har rootat 2 andra telefoner innan men alltid funkat....
någon som vet vilket modem som e bäst för Telenor?
Fick inte det att funka kan nog vara för att jag har ändrat till Internet.telenor.se eller ?
Tja har telenor men det funkar inte o skicka mms någon som har samma problem? Måste jag ändra något i min apn ?