Separera namn med ett kommatecken.
Lyckades få bort notiserna, men får ändå upp själva startsidan för Chrome, med sökfältet och sen tomt. Nä så djävulskt irriterande.
Jag har ett irriterande problem med Chrome. När jag öppnar Chrome så öppnar den en ny flik, Chormes hemsida. Har Google.se som startsida. Detta...
Jag är inne på att beställa den gråa med orangea bandet och sen sätta dit ett svart. Gillar den gråa klockan mer än den silvriga...
Några noob frågor... Har en Garmin Fenix 3 HR nu, den funkar men känner att det är dags att uppgradera lite. Om jag köper en GWU, måste jag ladda...
Tror vi betalar 149 kr per abonnemang... Jag tog 7 GB och sonen 10 GB, sen dubblades det tror jag. Minns att vi tecknade abonnemangen innan Telia...
Var i vårt avlånga land bor ni som redan fått 5G? Jag har 14 GB Dubbelsurf och sonen har 20 GB Dubbelsurf...ingen 5G ännu. Ska man starta om...
Är det bara jag som har problem med Google Chrome? Det som händer, rätt ofta faktiskt, är att jag öppnar Chrome och då står det i adressfältet:...
Tack för snabbt svar, och det var som jag också anade. Får uppgradera min Garmin Fenix 3 till en nyare Fenix istället.
Grymt sugen på en Ultra, men hur väl funkar en AWU med en android, i mitt fall en Pixel 6?
Din lyckost...jag väntar fortfarande på min. Den är i Örebro nu. Har nästan gett upp hoppet om att den kommer idag, så jag får nog min i morgon....
Cyberphoto kör en kampanj just nu. Billigare än Fnac. Pixel 6 128GB - Svart
Beställde min sent på kvällen, skickas nog idag förmiddag, så den landar nog hos mig i morgon.
Har också lagt en beställning på en Pixel 6 från CyberPhoto. Hoppas så snabb leverans så jag kan lägga min OnePlus 6:a åt sidan. @Matte_N följde...
Halloj! Känner att min OnePlus 6 börjar sjunga på sista versen nu. Då jag nu vant mig vid en rätt så "clean" mobil utan en massa skitappar som...
Jag håller med dig. Googlade och fann inte mycket jag heller. Två omdömen på Prisjakt till exempel..Har ej FB så där kan jag inte kolla in dom....
Kanske inte helt rätt del av forat, men jag slänger ut en fråga i alla fall. Någon som testat eller vet om Lager 202 är ok att köpa från? Lager 202
Nu finns dessa att köpa hos One Plus...lade själv precis en beställning.
Har OP problem i tillverkningen av Bullets? De är ju tvärslut jämt och hela tiden...:( Hos Proshop står det 1-2 månader leveranstid!?
Via Halebop: Varor OnePlus 6 128GB Midnight Black Orderstatus: Under behandling... Jag hoppas på leverans onsdag.
Chattade en snabbis med Halebop idag...Dom ska tydligen få in OP6 när den släpps. Hej! Vet du om ni kommer få in One Plus 6 när den släpps?...
Jag tycker att mobilen blev flera resor sämre i och med uppdateringen. Sneglar på en OnePlus 5T nu... Har varit riktigt nöjd med mitt exemplar,...
Inga problem med att skicka/ta emot MMS eller sms. Jag har i och för sig alltid datatrafiken på. Däremot kraschar en del appar. Bla Facebook,...
Telefonen har låst sig ett antal ggr när jag ska starta Spotify. Slutar med ett felmeddelande om att Gränssnitt har slutat fungera. Kanske mest...
Jag får slita ur batteriet i runda slängar två ggr per dag. Knappa in PIN lika ofta pga spontana omstarter. Kommer det inte en fix på detta elände...
Har börjat fått spontana omstarter...är väl uppe i ca fem st nu på knappt en vecka. Hela telefonen låser sig. Det är ett nytt fenomen som började...
Det var det jag menade. Skyllde inte på telefonen där...den kängan var riktad åt utvecklare. Var otydlig där..my bad.
Kort och gott NEJ! För 5199 kr har jag fått följande: * WiFi som kopplar upp och ner hela jävla tiden. * Spricka i fronten. * Spontana...
Har en spricka...trodde det var jag som klantat mig. Börjar bli less på allt krångel med min SE Arc nu.
Tappat några samtal med min Arc, men min sambo har en Neo och den tappar flera ggr per dag. Känner mig som en dålig sambo eftersom jag tjatade och...
Jag kör med Runkeeper hädanefter..tycker Cardio är plottrig.
Har nu mätt samma sträcka med Runkeeper med Tracker booster i bakgrunden och med Cardio Trainer med GPS:en på exact. Runkeeper 5.7 km Cardio 6.01 km
Ser att Cardio trainer är gratis. Plockar hem den och när jag nyktrat till efter helgen ger jag mig ut på en sträcka jag löpt med Runkeeper.
Såg samma sak på Runkeeper. Kollade på rutten efteråt och började misstänka mig själv för en rejäl löpfylla. Tog hem Tracker Booster och det blev...
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiaarc?cc=se&lc=sv#view=features_specifications Ingen dubbelkärnig processor....
Blir kanske trångt.. Mått på fickan:105x60mm Mått på Arc:125x63mm Är på ständigt jakt efter en armhållare, så hojta gärna till när det kommer...
Samma problem här...inga problem med förra luren. Går jag inte på inställningar när det krånglar som mest så ser jag att det går upp och...
Ok, jag kanske tog i överkant, batteritiden kan jag nog skylla på att jag spelar en hel del Angry birds...skärmen kräver ju sitt. Har inte haft...
Verkligen...börjar tröttna på den usla batteritiden och de spontana omstarterna.
Inga som helst problem med brus..innan Arc hade jag någon slags mobil som ett visst fruktföretag gör och den hade urkasst ljud vid samtal. Tycker...