Separera namn med ett kommatecken.
Det är bara att kika här med jämna mellanrum http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I9300&pcode=NEE#firmware så ser ni om den har kommit...
Yttre skick har ingen betydelse så länge den kan ta emot telefonsamtal/sms/mms och wifi/bluetooth fungerar. 16, 32 eller äldre 8GB. Jag...
Jag körde in den i går. Funkar fint, dock tog telefonen mer ström än med LP2 så jag lade in LPQ modemet och nu är batteriförbrukningen normal för...
Inga problem alls med SGS2 och DIR655. Ångar på för fullt med 100Mbit från Bredband2 och ett antal trådade och trådlösa enheter uppkopplade på...
Något som jag upplever som mycket störande är när man scrollar text i webbläsaren. Zoomar du in på text och sen scrollar upp eller ned så låser...
Scrollen är jobbig men man får väl vänja sig. Något som jag däremot upplever som mycket störande är när du scrollar i webbläsaren. Zoomar du in...
Har samma fel på min knapp. Tittar man närmare ser man att ramen runt själva knappen är lös och följer med ner när man trycker på knappen. Därav...
Tänkte bara flika in att jag har ett skal med aluminium över batteriluckan. Inte en utbytesbatterilucka alltså. Inga problem med mottagningen.
Jag har alltid Wifi igång och jag har en Dlink DIR-655. Inga problem överhuvudtaget. Så länge jag inte drar igång GPSen håller mitt batteri drygt...
Gorillaglaset är kanske stryktåligt, men när 3 åringen fick tag i luren i ett oövervakat ögonblick blev det genast 2 repor i glaset. En djup...
Xperia Mini är för dyr. X8 är för stor. :P Fredrik: Pris?
Vill köpa en billig, fungerande, olåst X10 Mini. Tillbehör inget krav, bara telefonen fungerar som den ska. Kan hämta i skåne.