Separera namn med ett kommatecken.
Jag har haft en i ett par dagar nu. Mitt intryck av den än så länge är väl lite sisodär. Stockromen som kommer är besudlad med en jäkla massa...
Personligen vart jag tokless och gav upp all väntan. Det blev Root och RCMix3D Runny v4.0 (Android 2.3.5 HTC Sense 3.5). Romen fungerar klockrent...
Fortfarande inte fått någon uppdatering. Jag börjar misstänka att dom dragit tillbaka den pga buggen med avstämningsknappen som vissa lider av och...
Ja visst har det gått tungt någon gång precis vid release av ny iOS. Men det brukar inte vara direkt långvarigt. (Har själv ägt iPhone innan jag...
Frågade supporten om varför vissa telefoner sedan ett par veckor tillbaka fått uppdateringen och min (och många andras) inte kan få den...
Nä jag vet. Dock är det störigt och orättvist att vissa (i samma land) får det flera veckor före. Fast det kanske är tur också då vissa verkar...
Min telefon hittar inte heller någon uppdatering när jag söker nu. Fattar inte hur det funkar med HTC och deras OTA. Känns helt slumpmässigt och...
Hahahaha, seriöst?!? Skickade dom ut OTA'n med SMS buggen nu igen till alla? HTC Quietly Stupid.
Jag har sedan länge tappat tålamodet med HTC och deras sätt att hantera uppdateringar / info till kunder. Nästa telefonköp kommer INTE vara en HTC...
Ta och väx upp.
Jo du... det är ett "mongosvar" på ditt sketna neandertalarsvar. Jag blir så jävla irriterad på att sådana som du klankar ner på folk som upplever...
Vad är det där för jävla neandertalarsvar? Och JA, jag kanske vill kunna spara en del av mina SMS konversationer precis som många andra också...
Ja, man tycker ju att om dom vill sälja deras "nya" svarta legend borde dom väl gå ut med att 2.2 kommer inom kort (Om dom nu har för avsikt att...
HTC släppte en uppdatering i Juli som innehöll bla SMS buggen. Dom drog tillbaka den redan efter ett par dagar då dom insåg att den hade buggar i...
Anledningen att det gnälls om SMS buggen i denna tråd är att just 2.2 är uppdateringen HTC avser avhjälpa felet med. Man kan skicka in den på...
Vadå smisk?... Froyo 2.2 och ny Sense kommer inte få mig att glömma hur jävla kass jag tycker HTC har varit i flera månader med deras icke...
Ja, ett jävligt fult plagiat ser det ut som. Samma stuk men till skillnad från Handcent så ser det bra ut på iPhone. Fattar inte heller varför ni...
Det är inte så lätt när man är bunden till ett abonnemang samtidigt som iPhone inte går att köpa abonnemangslöst. Klart jag hetsar upp mig när dom...
Därför att dom släpper en jävla skituppdatering som innehöll massa buggar i juli och har skitit i att åtgärda dom felen. Snart 4 månader har gått...
Antar att det är SMS buggen du syftar på. Själv så fick jag till svar att jag borde köra Handcent SMS istället och att människan på service själv...
En sak är då i alla fall säker... Jag kommer aldrig att köpa en HTC telefon igen.
Alltså, va är detta för amatör-VM?!? Varför fixar dom inte detta lite snabbt? Att detta skulle bero på att det snart kommer betal-appar tvivlar...
Men när dom tabbade sig i Juli med sin buggiga uppdateringen så borde dom väl tänkt att FROYO kommer inte vara klart på ett bra tag. Kanske vi...
Jag var i kontakt med HTC supporten igår ang detta och uttryckte mitt totala missnöje i över hur HTC hanterar detta. Kort och gott fick jag till...
I juli släppte HTC en OTA till Legend som innehåll minst 2st nya bugger...Den ena vänder SMS listan upp och ner och tvingar dig skrolla igenom...
20 Maj släpptes officiella Android 2.2 (FroYo) Det är i princip 4 månader sen. Varför jag egentligen är irriterad är att dom skickade på en del...
Defeat, du tar orden rakt ur munnen på mig. Ska det vara så svårt att fixa den där jävla sms buggen dom skapat, det borde inte vara så stor...
Jag har försökt att få min legend att funka som modem på Mac. HTC Sync finns i min vetskap inte för OSX, så har någon nått bra tips om hur man får...
HTC's SMS bugg och deras sätt att hålla tyst om detta och inte fixa problemet börjar reta mig till det yttersta. Dom bevisar en gång för alla att...
eg0n... seriöst, jag hatar när folk säger så där. Tänk om jag tycker google earth är en skitkul pryl att fördriva tid med? Är det ett gott syfte...