Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Finns det något sätt jag kan schemalägga uppdateringar av mina applikationer typ mellan 04-05 anväder jag inte min telefon så mycket och DÅ...
SwiftKey ”Det gick inte att läsa in språk” Version 5.4.0.66 Får felmeddelande ”Det gick inte att läsa in språk” har testat ominstallera appen och...
När jag ska ringa en kontakt t.ex. "Anders Andersson" så går jag in i telefonläge och KNAPPSATS sedan trycker jag 2 6 3 7 7 för att få fram ANDERS...
Får detta felmeddelande flera gånger om dagen. Otroligt irriterande. "Smart Manager har stoppats" Har ingen app som heter Smart Manager Tror att...
Tja, Har min hotmail som en epost till epostprogrammet i S3:an och den hämtar alla epost meddelanden som kommer, men sen fungerar inte synken,...
Hej, Jag har CWM backup 1,2,3,4...8 (vid olika datum) Hur återställer jag ALL SMS samt MMS historik? Går det? Alltså jag skulle vilja...
Har stängt av: Haptisk återkoppling Knappljud Vibrera Ändå vibbrerar telefonen när jag trycker ner knappar när jag skriver mejl/sms eller...
Processen com.android.vending för programmet Market stoppades oväntat. Försök igen. Tvinga fram en stängning (Har sökt igenom massa forum också...
Min HTC Desire flippar ur. När jag ska starta en app eller eller ansluta som diskenhet startar mobilen om. Ibland startar mobilen om av sig själv...
Tja, Varje gång jag passerar ett WiFi område får jag en irriterande meddelandeton. (Jag har kryssat ur rutan: "Nätverksmeddelande" under WiFi...
I min kalender har jag nu tripletter och dubbletter på varje kalenderpost! :mad: På respektive post står det var de synkroniserats ifrån, oftast...