Separera namn med ett kommatecken.
Hej. Äger en HTC Desire och skaffade nyligen ett handsfree av typen Creative EP-630i. Verkade perfekt för med 1 knapptryck på handsfree kunde...
Tjena killar. Har 2 saker jag skulle vilja ställa in min desire till, och inte lyckats lista ut hur/om det är möjligt. 1: Jag vill att när...
Hej killar. Har ett problem med mms jag undrar om nån vet lösningen på. Varje gång jag ska skicka eller ta emot ett mms får jag felet: "Generic...
Tack för tipset, dem ser faktiskt klockrena ut, fast priset är ju något högt tycker jag... Men vet du med säkerhet att alla knapparna på S4i...
bumpar den här för ett sista försök... alltså ingen som har något alternativ till creative e630i, som är handsfree med sladd men som har både...
Verkar som att Creative E630i e det bästa (enda) alternativet. Att den saknar volym kan jag leva med,men hade gärna haft bakåtknapp också för...
bump..... är det verkligen ingen i det här forumet som hittat ett handsfree med sladd som de gillar? // Andreas
Tjena... Är på jakt efter ett nytt headset här, och till skillnad från de flesta andra personer (enligt de trådar jag hittat) så är jag INTE...
Undrar samma sak, då digitizern är det enda som jag egentligen retat mig lite på med min desire.
Mkt märkligt, att avbryta och sätta igång nerladdningen igen gör absolut ingen skillnad för mig hittills. Jag har även 17MB ledigt RAM minne att...
Som topic lyder,jag har inte kunnat ta ner nya apps på ca en vecka. Download baren kommer fram men nerladdningen sätter bara inte igång?? Nån som...
En liten fråga som dök upp i skallen på mig med tanke på android och multitasking... Kort sagt, det är ju väldigt lätt att se hur mycket...
Beställt ett jag också nu, slog mig först i efterhand att min mobil-väska antagligen inte kommer passa med det här batteriet i :S men skitsamma,...
Ok jag hittade vad som verkar vara samma batteri:...
Av nyfikenhet, jag är ganska ny på detta med synkande och har inte riktigt sätta mig in i det helt ännu. Men var ställer du in att den ska synka...
Ok, jag är ingen van användare av eBay men när jag sökte på "htc desire battery" fick jag typ 100 sidor med träffar :/ kan du ge nåt tips på...
Info tack, för det priset är det som hittat, i synnerhet om batteriluckan ingår. Var beställer man detta!? // Andreas
Blir mer och mer märker jag, syns tydligt en ansamling bredvid volymknappen (igen). Anovo sjunker i min aktning i samma takt som dammet ökar typ,...
Ok, ja det var ju intressant... Jag har en del kontakter där, men samtliga är bara registrerade med sin email adress, inga telefonnummer. Likaså...
Hmm, bra idé att börja med det kanske, förenklar ju även i fortsättningen i händelse av stulen/ny mobil etc. Jag var nyss inne på settings >...
Tackar, ska till och göra det här idag men e det något speciellt jag borde tänka på i förväg? Skulle kanske velat spara min "layout" på...
Har inga som helst problem med detta, inte konverterat jättemånga filmer men de jag gjort har jag använt SUPER video converter för. Både 3gp och...
Tjena killar. Jag har letat efter nån tråd som kan ge en förklaring men inte hittat någon, så ber om en tydlig förklaring här. Jag gissar på...
Bra att du också skickar in den, jag köpte min via katshing jag med och de hade tydligen aldrig hört talas om problemet innan mig. Men bra att...
Kan nämna att jag skickat in min på "reparation" och fått tillbaka den, och nu är det damm igen. Anovo suger? Hursomhelst, kommer skicka in den...
Google Maps är nice helt klart, men jag letar efter ett offline-alternativ där man kan ladda ner kartorna i förväg :) Inte själva...
Funktionaliteten i denna är bra precis vad jag är ute efter, men får säga att den känns lite "B" med ganska fula/odetaljerade kartor :/ // Andreas
Bumpar denna tråden med avseende på den här frågan. Jag har inte lekt särskilt mkt med min GPS något som till största del beror på att jag...
Där var den ja, helt acceptabelt pris, innan den löjligt dyra frakten tillkom, då gick priset upp till 365:- vilket är väl mycket för en...
Tjena. Beställde nyligen en väska till min kära desire. Den var perfekt, i läder och original, bortsett från att den "gned bort" gummikänslan...
Jo, det vore ett tillvägagångssätt, men den gamla luren jag ska använda ist'ället är en 3år gammal samsung :P Skitsamma, får klara mig utan...
"Stop freaking out!" http://phandroid.com/2010/05/20/htc-says-stop-freaking-out-youre-brand-new-phone-will-get-2-2/ // Andreas
Hej. Jag har tänkt ta mig i kragen idag och se till att skicka in min lur till verkstad för rengöring av dammet som kommit in bakom displayen....
Måste fråga, fungerar det att MMS'a för dig när du har network mode satt till "GSM only"? Jag har nämligen inget surfabonnemang heller och skulle...
Jag är också helt ny till android och htc, och är också övertygad om att det är en bästa luren på marknaden. Bara kvalitetskänslan när man håller...
Trots att landskapsläge är det som jag teoretiskt sett alltid planerat köra innan jag köpte luren, finner jag att jag extremt sällan bryr mig om...
Den har jag, tack för tipset fungerar ju hyffsat bra för redigering/tilläggning av playlists, även om det borde funnits ett smidigare...
Tjena killar. Jag är ju ganska ny med android, och en sak som stör mig lite är musikspelaren. Det jag tänker på är de olika alternativen man...
Jag tycker inte du ska känna dig avskräckt pga den anledningen iaf, Desiren är min första android mobil och visst finns det en hel del...