Separera namn med ett kommatecken.
Tack! beställde en därifrån idag och kundservice har ju stängt på helgerna så hoppades att någon visste
Vet ni ifall operatören Tre har BT versionen eller LTE versionen med esim?
Hej! Hämtade ut min nya s22 ultra igår och all var frid o fröjd! pennan funkade klockrent med luft rörelser osv, men sen uppdaterade programvaran...
Fota månen fungerade ganska bra för att komma från en mobil, där får Samsung cred, tycker ändå man kan se månen väldigt bra trots att den är...
Testade att fota månen 30x och sen 100 tror jag
Tråkigt att höra, hoppas det löser sig, jag fick trixa o pilla ca 10 min tills det funkade, byt position på klockan ev högre upp på armen eller...
Helt GALET störande att mobilen kopplar ifrån smartklockan (galaxy Active 2) så fort man går in i ett annat rum knappt 3-4 meter ifrån och det...
Märkte att när man ska mäta EKG och får problem att den bara mäter 5 sek, det är för att den får ingen hjärtfrekvens med den gröna lampan under...
Har e Har enbart haft igång skärmen idag om jag behövt ringa eller googla nåt snabbt och enbart 3G är använt på dom bilderna, annars bara...
Körde LTE fram tills igår, rensade cache partionen i mobilen och kör 3g enbart nu, resultatet av några timmars spotify är detta resultat,...
Vad kör ni för webläsare i ultran? Har alltid kört chrome i android men märker att det drar mkt batteri även i bakgrunden?
Jag har svenska på min Assistent och hon pratar svenska, men jag får inte damen att reagera på Hey google utan får jämt hålla inne hemknappen,...
Agree!
Tack för tipset :)
Behöver ingen sida vid sida jämnförelse, det räcker för ett tränat öga att se på bilden/bilderna s10an är dessutom 2 år gammal, nej det har inte...
Detaljerna på tegelväggen vann iphone men annars ultran
Varsegod
Hade höga förväntningar på kameran då jag även fotar mkt utan mobil... att min s10a tar bättre bilder än den här är det ingen tvekan om! Du får ta...
Tagna i 10x zoom från andra användare, finns det G cam för exynos än? Vill väl inte ha sagt nåt speciellt mer än att kameran suger och att samsung...
Vad kör du för konfig på telefonen, 4g,gps, upplösning?
Har testat ladda fullt nu för att verkligen övervaka den, annars gör jag återställning, batteriet blev sån efter uppdateringen jag fick för några...
Hade nära 100% när jag la mig igår, vaknade imorse och har 48% kvar 1h skärmtid bara
80% av vad man läser runt på har uuuuuuuusel bildkvalite och varenda en klagar på detaljerna, utsmetningen skärpan, inte ens skalen med s pen har...
Jag förstår dig! Kan säga detsamma om min 10+ ultran var snarare ett nerköp, dessutom bara 512gb jämnfört mot 1tb Man börjar ju förstå varför...
Från 100% till 73% på 1h efter lite fotande och surfande på swedroid...skamligt
Tagna i 10x zoom vid 16 när solen nästan är på väg ner Dom nedersta är 100x zoom och 60x på huset nedanför berget tror jag det va, allt över 15x...
Kör jpeg, borde jag ändra till HEIF?
Okej nice ska se om jag vågar mig på det, aldrig flashat nåt förut , är det enda fördelen att få uppdateringar snabbare och försvinner försäkrings...
Är det den här?
Ahh okej jag sitter på denna uppdateringen, har inte fått någon annan
Har samma problem som du :) s21 ultra säkert hela serien... är överskattad och upp hypad till max, kass optik, ser ut som vattenfärger...
Jag är i den sitsen nu med 4h sot och 16% kvar, hur löste du det? Min lur är uppdaterad med senaste programvaran
Får ut ca 4h SOT min då har jag 16% kvar, kör 4g, adaptivt 120 hz och högsta upplösningen på skärmen, ingen wifi, blåtand 24/7, GPS är av ca 50%...
Om man jämnförde Budsen från S10 an så sitter s10ans buds bättre, dessa nya e typ metall och känns som att som att dom ska glida ur öronen och...
Ja tack, tippar på att dom flesta börjar trilla in nu i dagarna :)
Både hörlurar och tagg va i paketet, all missions complete nu, dags för samma visa igen om 2 år när det är dags igen
Ohlala paketet finns o hämta ut redan nu så det här ska bli spännande!
Ska hämta mitt paket om ett par timmar, ska meddela er om budsen var i också eller om man blev taggad
Ökar du DPI blir allting mindre på skärmen t ex ikoner text, tangentbordslayouten knappsats osv :) körde runt 550 dpi på min S10+ mkt behagligare...
Vikt 0,3