Separera namn med ett kommatecken.
Jag är faktiskt inte säker på varför längre... Men anledning var tidigare just att den inte kunde remote swipe. Om man frågar om POP får man...
Tyvärr har it-avdelningenav någon j-vla anledning förbjudit syncning av företagets Exchangesserver till Androidtelefoner. Vilket innebär att jag...
avinstallera Vilingo.... Hur...
Fantastiskt!!! Har längtat så efter det, hur gör man?
Det märkliga är att min har fungerat bra FRAM TILL IDAG Kl 10 slutade syncen att fungera... mycket märkligt, nån annan som märkt något speciellt...
Det är inte någon annan som har problem med svtplay? Den vill fortfarande inte spela på högsta upplösningen, och efter uppdateringen vill det...
Jag vet inte varför jag inte känner mig nöjd egentligen, men faktum kvarstår. Förhoppningsvis så blir uppdateringen så bra att jag blir nöjd...
Blev kanske lite bättre av att stänga av Java. Tyvärr så är det fortfarande smidigare att surfa på min mobil... Vilket känns sådär när det ska...
först och främst är väl det det eviga hackandet i flytet, speciellt när det gäller surfandet. Det är nu mycket smidigare att surfa på min Samsung...
Det låter ju skit bra.. Då kanske man ska behålla denna ett tag till, annars har jag varit så missnöjd att jag har varit på väg att säga hela paketet
Hur är det med prestanda förbättringar? Kan man förväntas sig några sådana lr är det"bara" grafiska skillnader?
Tja Jag har problem när jag försöker att koppla ihop min telefon genom KIES. Guiden ny Maskinvara kommer upp och säger att "Ett problem...
Är det någon som vet vad man ska göra nu när kamera linsen börjar bli lite sliten? Tycker mig se en viss sudd effekt på det bilder jag tar nu....
Jisses de gjorde det inte enkelt för en måste jag säga... Tack:-)
Det märkliga är att jag inte hittar knappen för att ladda ner programmet... Jag ser bara reklam för Video Converter. Är jag blind, dum eller båda?
Tja Är det någon som vet vilket bra (och gratis) program man ska använda för att konvertera 3ga filerna till någon användbart format som skapas...
Vackert, tack
Hur kan man göra för att man inte automatiskt ska hamna på mobilsidor utan på den "vanliga sidan" på sajter som man strösurfar till ?
Tack så mycket för infon... :-) Verkar lite krångligt lr är det bara för man är lite newbee på sånt här?
Lite intresserad av att skaffa mig en transformer och jag undrar om det är någon som har prövat att koppla ihop den med en dongel (huwaie, lr vad...
Någon som märkt någon skillnad med nya firmware?
Jag fick någon jävligt märklig felmeddelande vid uppdateringen. Fyra punkter men de var liksom på ett annat språk antagligen då det blev bara...
Är det någon som märkt någon förbättring av batteri tiden med uppdateringen?
Me too, jag kan inte heller skicka mms. Har nog aldrig prövat tidigare men när jag skulle pröva så funkade det inte iallafall (gud vad skönt...
Kan bara säga att på de tre landställen jag har varit på i år så har varken telenor, 3, eller tele2 haft någon 3G täckning... Telia rules. Det tre...
En del var nog någon slags uppdatering av Exchange tror jag. Tidigare kunde jag använda “lockpicker” för att overrida att behöva slå pinkod för...
Men var inte december spikat?
Imponerande om de får till en uppdatering i december... undrar bara HUR de ska få plats på vårt lilla internminne
Ingen som vet?
Tja Försökte föra över filer med bluetooth... min dator så att den hittade inte drivrutiner för det på desiren. Är det datorn som haschar...
Same shit för mig...
Är det någon som har förslag på bra bluetoothhörlurar?
Ja jag vette fan... men när jag chansade å slog på mobben idag så funkade den plötsligt. Den hade visserligen legat på ett element men ändå?!?!...
OK, sumpa lovelylur i båten... hamande själklart i i större pöl... efter inrådan från detta eminenta forum lät jag den torka och sen ligga i...
Tyvärr kan man inte spela upp "rätt" filer genom den appen. I P1 sommar kan man , upp till en månad efter spela upp HELA program MED musiken...
Hej Är det någon som vet hur man skulle kunna spela asx-filer? Lite sugen på P1 Sommar på webben... t.ex....
Japp där satt den
Skönt då att man inte är ensam med sina "problem" Sent from my HTC Desire NOT using Tapatalk