Separera namn med ett kommatecken.
Finns massvis med artiklar som också tyder på detta t.ex: GT Voice: India factory woes signal Apple’s plan to ‘diversify’ hard to achieve - Global...
När man köper en mobil för drygt 17.000 SEK tycker jag att det spelar roll. Då vill jag åtminstone ha allt perfekt, och kräver det från ett...
Har läst flera rapporter från nu och förr att Assembled in India, har haft dålig finish och problem rakt ur kartongen. Själv fick jag ett par...
Får man veta exakt när du beställde? Ska se om de har fått in Kina batchen. Vilken färg och lagring hade du?
Någon som beställt 16 Pro från Apple de senaste dagarna? Vad var "country of assembly" på er? Står på baksidan av kartongen.
Tycker det är "bättre" att ha en Kina tillverkad, de har alltid varit bra. Har läst flera rapporter om att Indisk tillverkade telefoner har haft...
Skickades de från Nederländerna? När du valde LEVERANS INNAN KL 12?
Har du beställt iPhone då?
När ni beställt från Apple med fraktsätt: Leverans före kl 12, vem har levererat UPS eller DHL?
Vad har du beställt för produkt då? iPhone?
Någon som beställt från Apple på en Söndag med lovad leverans på Tisdag, har ni fått er order skickad med UPS?
Vilken dag fick du den, då?
Skickades de från Nederländerna då?
Får jag fråga, förbeställde du båda mobillerna? Höll de leveranstiderna?
Är det något specifikt att t.ex tillbehör eller billigare saker skickas med DHL eller UPS, eller kan allt skickas med både? Hur har det sett ut...
Vilket fraktbolag har du haft med Apple? Och gick det bra?
Någon med tidigare erfarenheter med förbeställning från Apple? Skickar de från sitt lager eller direkt från fabriken som jag hört? När levererar...
Kollade precis på Apple, den modellen och konfig jag vill ha beräknas mellan 1 Okt-8 Okt, men de håller väl dessa tider?
Några erfarenheter från Amazon? Och är det bättre att köra direkt från Apple då, med tanke på bättre tillgång och leverans?
Någon förbeställt iPhones tidigare med Amazon, när får de in telefonerna och när fick ni leveransen?