Separera namn med ett kommatecken.
Saturn var snabba att avbryta ordern när amazon UK hann före med att skicka, gick iväg från England igår vid 15 och leverans ska det vara idag :)
Idag skickades min 2a beställda lur ifrån amazon UK, saturn mailade att de skulle få in telefoner v47 så e ju bara att avbeställa, spännande att...
La order på saturn's tyska ebay i helgen till mailboxDE, fått orderbekräftelse och att lev skulle va omkring 6-7 dagar, ivern efter att ersätta...
Någon som vet ifall Telia erbjuder extra simkort så man kan ha samma nr på klockan? funkar ju bra med LTE på den men har bara vanligt tvillingkort...
På jakt efter en Nexus 5 (vit/svart spelar mindre roll), helst 16gb då jag klarar mig fint med utrymmet. Köpes helst face2face i Skåne, men kan...
På jakt efter en Nexus 10, 16 eller 32gb spelar mindre roll. Prisidé 2400-2800:- (beroende på skick,kvitto osv). Jag finns kring Malmö men kan...
Jo det blir nog att skicka tillbaka den, sitter bara och irriterar mig på den när jag använder den.. så ska se vad det blir, lutar lite åt en...
Jag köpte en adapterkabel på ebay så man kan köra vanlig usb laddare, laddat den med min Note2 laddare utan problem! Jag är dock beredd på att...
Flashade som sagt om plattan med senaste TNT (Top notch tablets) rootade rom. Den har dragit ca 15% batteri sen imorse med wifi påslaget, inte...
Jag beställde en usb kabel med 5v anslutningen i andra änden så jag kan använda mobilens laddare också.. Originalladdaren är 2.5a på 5v och 0.5a...
verkar nästan som plattan drar lika mycket ström oavsett om wifi är på eller av i sovläge.. riktigt skummt. den drog typ 5% på 25min om man...
jo din platta verkar ju inte alls funka som den ska. tänkte prova köra antutu batterytester över natten och se vad den säger.. min funkar ju helt...
Provade köra antutu nu, 16549 score, tog ca 3-4min..
Nä antutu har jag lyckats köra, fick 15300 eller något sånt tror jag.. inte provat sen jag flashade om dock. Den tappade ca 15-20% batteri över...
Kanske jag som är riktigt petig, men just webbläsarupplevelsen e sådär.. den reagerar inte hela tiden när man rör skärmen, och det blir lite...
Det är rätt skummt att stock browsern funkar så mycket bättre än chrome, den är ju tom genonlidligt användbar.. Återkommer när jag flashat om...
riktigt så kass är inte mitt batteri, det håller nästan 5h iallfall med användning, så i ditt fall blizzet känns det tyvärr HW relaterat :/ jag...
Jag fick min i måndags och den hade 4.2.2 inlagt (beställde från geekbuying), har dock lagt in rileys rom 1.5 som jag tycker känns precis lika...
Då är jag inte ensam om min upplevelse iallafall.. :ehm: tycker också den konstrar sig i bla chrome med att spontant zooma och ha sig.....
Vilka tester ska jag prova köra? Tyckte den kändes lika seg med den firmware som var flashad som standard... När jag klicka på länken till...
Wifi verkar faktiskt blivit bättre nu, flashade in Riley rom på den. Eller om det var att jag hade färre enheter på mitt trådlösa.. Alla...
någon mer som har märkt att skalet inte riktigt "sitter ihop" på plattan? fick min m8 pro köpt från geekbuying (kanske var dumt såhär i...
Provat runt en hel del till, och det verkar som den inte ger tillräckligt med ström för 2.5" diskar, tji fick man där :ehm: fick en extern 2tb...
Någon som skaffat en "smart dock" till sin note2? fick hem min från dustin idag och den fungerar klockrent att köra mot tv:n med hdmi. Dock verkar...
Någon som provat Smart Docken till Note2 ännu? väldigt sugen på en sån, men funderar lite om på den funkar med ett "TPU" plastskal påsatt.. ska ju...
Det slog mig någon minut efter jag postat att jag kunde prova restora en nandroid backup jag har, eftersom jag inte lyckats även med en stock rom...
någon mer än jag som har Brainmaster's MIUI (eller annan miui) som försökt få in officiell ICS? får bara fel i CWM; "file getprop: failed to stat...
Någon som har en aning om SE funderar på att implementera denna funktion? SGSII har ju det vad jag märkte på en kollegas telefon.. :ehm:
Ja det ser ju ut så iallafall :) Jag lyckas inte få min att ladda via datorn iallafall, den ger bara ett kryss över laddikonen, och visst kommer...
Nä de brukar va rätt ok, får titta förbi där imorrn. Någon som kan svara på vad som skiljer denna från en vanlig usb-kabel? eller jag...
Någon mer än mig som köpte galaxy tab (gamla) laddaren ifrån kjell & co ? bara använt den 2-3ggr sen jag köpte den för någon månad sen, men nu...
någon mer än jag som inte kan uppdatera till touchwiz på en US 10.1 ? förra veckan hittade kies en uppdatering, men jag hann inte fixa den då, nu...
Någon som fått tag i en usb-host adapter? såg denna på ebay precis, frågan är om det är en äkta samsung, och om den funkar.. Frakten lär man få...
Någon som sett till usb-adaptern för att kunna köra usb-minnen och hårddiskar (hoppas jag iallafall) ? Finns på samsung.com men den är back...
Köpte min i mitten av juni i usa, och jag lade först märke till "oljefläcken" igår, den försvann dock efter en timme eller två och jag har inte...
Får svara mig själv,fanns en widget i den appen för att ha i mappar, så den kan jag rekommendera :-) Sent from my Galaxy Tab 10.1 using Tapatalk
Som rubriken lyder, någon som hittat en vettig app för detta som de dumt nog plockat bort? Provat folder organizer men där grupperar den bara...
Jag kör en som heter netcounter i min desire,inte provat i tabben men i telefonen är den klockren. Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Den verkar faktiskt köra i ungefär samma takt som originalladdaren, den tar ju över 4h väl att ladda fullt? inte hunnit tömma den ännu dock. Jo...
Jag var på kjelle under lunchen, provade den laddaren som de har till 7" (samma som är i första posten), och den var på 2100ma, och funka klockrent :)