Separera namn med ett kommatecken.
Hårdvaru mod v.2 avklarad :) Nu med utökad processor kylning som förhoppningsvis klarar av lite överklockning i framtiden samt wifi anntenn som...
Är det någon här som bytt ut sin wifi antenn? Är lite sugen på att byta och se om det verkligen gör skillnad, som många har gjort med goda...
Någon här som vet hur man kan få in en 1024x600 bakgrundsbild på plattan utan att hamna beskära den till typ 4:3 format som den tvingar en att...
Härligt! Släng upp en video så får man se hur det ser ut :P
Så licensen skall läggas direkt i zt-update mappen innan man uppdaterar? och inte i någon undermapp eller utanför zt-update mappen?
Tack för tipset! Det var tydligen 1201 i min. Hur ligger det annars till med skärmskydd och fodral till denna modell? tips på platser som säljer?
Fick min idag och har nu suttit och lekt irunt lite med den. När jag kollar vilken version jag har står det GB.b01ref.20110924...
Kul att de går framåt med ICS :) Vilka appar kör ni för internet/video/musik? Så man vet vad som är värt att köra på :) Min lilla platta borde...
Är det aliexpress som gäller eller finns det någon vettigare plats att beställa zt-280 c91 ifrån? Vad jag läst så har de flesta varit nöjda med...
Någon som har tips på sidor var det är värt att lägga sin pre-order i usa?