Separera namn med ett kommatecken.
MediaMarkt kommer nog aldrig sälja dessa färger, då de är Samsung hemsida exklusiva, trodde jag ?
På Samsungs hemsida, min profil så står det att paketet är påväg till mitt hemland. Det har stått så sedan måndags... Skickas den hit från månen?
Rädd för det. Hade jag vetat så hade jag nog förlitat mig på ett snyggt skall Istället för fin mobil med clear case. Nästa gång..
Jag beställde en baby blå 23 ultra den 17de.. har inte hört något.
Med tanke på att Samsung, redan vid bekräftelse av köpet, skickade ut ett mail där det står returpaket, i rött, så tror jag inte att argumentet...
Skicka mig ett meddelande så bjuder jag in i min grupp!
Det jag syftar på är alla anmälningar om brinnande mobiler som helt plötsligt dök upp... får en att undra om alla dessa är sanna eller om dessa...
Om du vill ha en kraftigare reaktion så kan du göra det :) Lithium bör du nog Undvik att ha i vatten!
Bara jag som märkt att note 7 ej stödjer dlna, till skillnad från note 4? Tar de bort sådana funktioner för att tillverka en ny note 7a nästa år,...
http://www.sammobile.com/2016/10/01/samsung-resumes-galaxy-note-7-sales-in-south-korea/ Detta är kanske bra nyheter!