Separera namn med ett kommatecken.
Väntar med. Saknar min Nexus...
Inte här heller, än...
Så kan det absolut vara. Tänkte vänta med återställning tills Emui8 kommer. Får inte "OK Google" eller "Hey Google" att funka som upplåsning på...
Jag fick min Nexus 6P utbytt mot en P10+. Först var jag rätt nöjd, men det dyker upp saker som jag inte gillar lite då och då. Tyvärr så pajar man...
Drog ner den igår kväll men har inte hunnit lägga in den än. Något roligt?
Jag körde chroma efter att ha testat stock första veckan. Funkade ok men jag saknade en hel del funktioner så jag gick över till CM13 nightlies...
Vet inte om det bara är jag, men sen uppdateringen så har jag råkat ut för att klockan hängt sig några gånger. Tror inte att det hände alls innan....
Fick också MM på min igår. Vet inte om jag märkt så mycket skillnad direkt...
Jag var nöjd med allt utom mjukvaran i min OPT, nu är den iväg på reparation men den bör komma tillbaka vilken dag som helst. Tror att när MM...
Sånt blir man bara rasande på.
Pratat med Dustin nu och dom skulle skicka ett headset och ett skal från tillbehörslistan... Jag klagar inte, antar att det varit nåt billigt...
Min försvann på posten igår men dök upp igen idag. Sitter och installerar den nu. Däremot var det inget cover eller headset med. Ska maila till...
Precis installerat den, men inte hunnit testa något. Finns länkar på OnePlus forum.
Jag köpte två olika flipcase innan Dustin kom på att det skulle ingå, så jag har reserver. :) Köpte fem skärmskydd med glas-varianten. Så jag...
Nu är min tydligen på väg från Dustin med. Får se vad det är för cover och headset som är med...
Ahh, då är jag lite efter, beställde tidigt i november...
Schysst, när beställde du din?
Problemet är att jag inte kan det. Företaget jag jobbar för har väldigt strikta regler för var man får beställa. Egentligen är inte Dustin ok...
Hrm, tomten ändrade datum idag igen... 29:e säger Dustin idag...
Dustin ändrade leveransdag från den 28:e till den 24:e idag... Inte så troligt att man får den som julklapp.
Inte hört något från Dustin än, men det är inte jag som får beskeden i första hand. Kan ha kommit men fastnat i inköps mailbox med. :/ Hoppas...
Jag pratade med dom häromdagen och då lät det som om att det var självklart att de skulle ingå... Jag ville inte missa dom delarna så det var...
Jag kommer vänta ut Dustin, har inte så många alternativ. [emoji14]
Jag kollade med Dustin idag, av lite andra orsaker och dom står fast vid 28:e.
Jag beställde ett par skal från kina efter att jag la beställningen hos Dustin, tänkte att jag får väl köra utan skal en vecka eller så... Nu har...
Har inget svar på din fråga, men OP har generella problem med BT. Mina handsfree och min smartwatch har ofta problem med kopplingen till luren...
Kör den sen ett par dagar, funkar fint. Finns länkar till den på både xda och deras egna forum...
Jag kör med den och inbillar mig att den gör nytta, men jag har i stort sett alltid använt den sen jag fick min OP2.
Finns en fix på OnePlus forumet, men det kräver att man är rootad. Flasha in en uppdatering som lägger till två libs till Facebook.
[IMG] Magnux icons and Nova launcher. Chronus clock-widget. Btw, FFDP is really good. :)
Kör också Opo och klarar ungefär ett dygn. Däremot kopplar telefonen ifrån jäkligt ofta...
Jag kan betala 550 om du vill, det riktiga skalet finns inte på eBay hur gärna man än vill. :) Men det är ju upp till dig i vilket fall som helst.
Ruggigt sugen på ett bambuskal med. Blir det inget med @PatrikDroid så köar jag gärna.
Jag testade faktiskt utan att ha läst hela tråden. Det funkar inte eftersom minnet återställs vid omstart om man inte har en äldre version. :/...
Samma problem här, har inte testat rensa data än. Skickat från min A0001 via Tapatalk
Jag fick min i måndags, ingen gul rand eller fläck vad jag kan se. Skickat från min A0001 via Tapatalk
One+ one Om jag skulle köpa ny lur idag, längre fram får jag se. Trivs rätt bra med Galaxy, men S5 imponerar inte sådär jättemycket på mig....
Sitter ett helt ok skydd på S4+ vid leverans. Frugan köpte och verkar nöjd iaf. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Jag har reagerat på att 4G fungerar sämre men trott att det var Telia som har problem. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Android system står för 37% av mitt batteri. Känns lite som min gamla HTC med kasst batteri, ladda minst ett par gånger om dagen för att hålla den...