Separera namn med ett kommatecken.
då har jag skicka begäran :)
Testa ställa in för hand. APN-inställningar - Swedroid Wiki Hade problem med fast med telia och funkade efter jag gjorde inställningarna själv
har en fundering angående batteriet på x10 och xperia play. någon som har koll på om det går att använda ett play batteri i en x10. borde ju vara...
lust att berätta vad som behövs och hur man gör?
tryck länge på hem skärm så du kan byta bakgrundsbild och såna saker. där ska det finnas teman val då har du nya :D
Hi, As some of you have seen we have communicated on Sony Ericsson - Sony Ericsson that the Gingerbread software update for Xperia X10 is...
F*N den kommer inte förens i början av augusti :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Update on Gingerbread for Xperia
https://market.android.com/details?id=com.flywheelsoft.goodmorning&feature=search_result Denna kör jag med och gillar den :)
jag hade inga problem att installera
Dom sa till mig att dom byggt ut just i mitt område och han kunde inte förklara varför det var så dåligt. men men har testat med telia och kommer...
Har nu "vunnit" över tre. dom skicka upplåsningskod till mig i dag. haft lite dividering genom FB´s mail och till slut gav dem med sig och ger mig...
skaffa en med abbonemang från telia och fick den i dag. slängde i frugans 3 kort och kollade först stog det ett r ovanför staplarna men det...
det var bara basbandsversionen som uppdaterades till 2.1.58:(
håller på att starta den nu ska se vad det är
Skulle lägga över lite musik i telefonen nyss och plugga in den i PC Companion och fick meddelande om att det finns ny uppdatering.. någon mer...
Den funktionen som du nämner är till för något extratillbehör för döva eller om det var blinda personer enligt SE´s support chat
hej. jag har laddat ner en app med hd bakgrunder och tänkte höra om det går att få ut dem från telefonen till datorn. var en hel del fina bilder där
Testa göra en återställning i SEUS
kontakta SE´s chatt och fråga om bootloadern skulle bli släppt till almänheten och fick svar "Danne: såg att någon skrivit att SE tänker släppa...
Tackar.. nu funkar det som det ska :)
mitt google talk ser riktigt konstigt ut.det blir inte som det är på msn t.ex. när jag skriver till någon så hammnar mina i en klump och den...
ja vist vore det bra om dom släppte den fri :)
jag vet inte heller vad som ska göras med bootloader men det finns ju en hel del duktiga människor på xda som säkert vet vad som skalla göras
kontakta SE´s chatt och fråga om bootloadern skulle bli släppt till almänheten och fick svar "stefan: såg att någon skrivit att SE tänker släppa...
hej. kan tipsa om en sida www.4shared.com finns en hel del betalappar där som inte kostar något.
jag kör med 3 kontant vänner och laddar på med 200 då har jag fri surf i 30 dagar eller 2gig. därefter kostar det 10kr/Mb.
Dom är billiga..
Kan inte lägga massa pengar på telefon så min fråga är woobiin funkar blade med 3. sitter med 3 nu och vill inte byta.
Vilken htc ska jag välja, hero, magic, tattoo, wildfire?
Jag har fått. körde genom SEUS.
vill ha blixt funktionen från x10 mini till min x10. finns det något sätt att göra det på?
Hade ett liknande problem, kontaktade SE och han sa att jag skulle ta ur minneskortet och sim kortet sen starta SEUS och starta telefonen samt...
www.justfuckinggoogleit.com skoja bara http://www.fjsoft.at/en/downloads.php
Jag kör med advanced task killer. super smidigt och enkel
Jag har tre och riingde dem för att fråga om Roaming och dem sa det nlir inge extra kostnader för mig som kund utan de e dom som står för mellan...