Separera namn med ett kommatecken.
Nu plingade till här: beställde via Comviq 18/2 Grå ultra + surfplatta
Håller på att ladda ner lollipop nu till min Alpha nu, fick den OTA. Har Tre som operatör. Den ligger på 826,07MB iaf.
Om man uppdaterar till 4.0.4, finnes allt kvar efter uppdateringen, eller blir den nyformaterad?
Skickat PM
Kan även tillägga att jag kan ta mig som längst till Norrköping & Tranås för köpet. Jag betalar även frakten om det skulle bli så med. Min bank...
Finnes kvar?
Affärer är gjorda.
2400:- plus frakt?
Har precis rootat min tab och kör med orginal 2.3.3 vilken rom är bäst. som bara är att lägga in en zip och sedan installera i recovery utan problem?
Har du någon koll hur många GB den ligger på? och vad det är för cpu hastighet?
Hur går det att kolla på youtube osv med den laggfritt? är det den på http://www.tabletkungen.se som ligger för 679:-?
lite mer info om den från samma sida som ovan Motorola DEFY Android™ 2.3.6 (Gingerbread) 3,2" skärm 600MHz Processor
Går det att lägga in en rom för defy på en defy+ utan problem?
Tjenare Har precis införskaffat en Defy+ så jag undrar om det är några här som vet om det finns någon stabil och bra Rom för den?
kanske ett alternativ? [MINI PRO] [MINI] [RAY] [ACTIVE] Root - xda-developers
!viktigt! Nu är det officiellt att man kan ROTA utan att flasha och låsa upp botloadern. bara läs :D [MINI PRO] [MINI] [RAY] [ACTIVE]...
joo det funkar.. menade att det inte funkade när laddaren var i :P men kanske bara var en lite bugg.
Autorotera fungerade inte för mig och min fru igår när vi hade laddarna i (ny köpta mobiler). När de var färdig laddade och laddarna inte var i...
Grymt roligt. Då de har uppdaterat spelet så det även funkar på ARM V6 (x8)
Visst funkar det. bara tuta på och köra.
Kolla in denna? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1051580 det ända som inte verkar funka är att spela in video och radio.
MiniCm har nåt RC2 1.0.0-RC2 Compass broken again?? (Changed to AKM8975 in ramdisk and using akmd2 from hackdroid 0.15 but still not working)...
*uppdaterad
Uppdatering: Updated 10-Apr-2011 : 2.3.3 CM NIGHTLY-38 HACKDROID Legend Download : 2.3.3-CM-38 Bugs: Camera (disabled), FMradio Changelog...
Minicm och 749mhz Total: 1231 Cpu: 4293 Mem: 814 I/O: 414 2D: 259 3d: 377
Funkar fint för mig med, kör med lägsta 125mhz och en top på 749mhz :D
Updaterad idag med Setcpu möjlighet.
fast det är den de körde med på XDA när inte videokamerans app funka
Testa denna: Videocam illusion: https://market.android.com/details?id=com.androidillusion.videocamillusion&feature=search_result
Tror jag aldrig fått någon reboot när jag har använt något root app. om det räcker som svar :P
Kör min x8 i x27 (verkar stabil i quad 749mhz) Edit: Bästa cpu score i quad(med bara cpu test) cpu: 4359 (total 872)
har inte hunnit testa så mycket. Men lite rappare tycker jag nog att den vart. Tänk på att du måste köra 2-3st Quad tester på rad för att...
okej jag kommer nog köra med 710mhz
Fick bättre cpu resultat om du kollar :D Cpu: 4293
Oj :D lite bättre iaf Resultat CPU: 4071 (total: 814 med bara cpu.) Edit: fullt Quadrant Advance Test: Total: 1231 Cpu: 4293 Mem:...
Ska lägga in den nu och testa. åter kommer med resultat.
Inte så mkt? Cpu resultat med MiniCM: 3562 (total: 712)
Själv har jag dock inte testat än, men får se senare idag om man gör det.
Nu har doixanh på XDA lyckats att överclocka x8:an. Kopierat från hans tråd: Intro: (dev post) Since the X10 kernel is working, we might...
2048 funkar bäst för mig skriv: 10.5 mb/s läs: 27.2 mb/s Orginal 2gb kortet