Separera namn med ett kommatecken.
Skumt.. Se till att du har filöverföring inställt i USB-inställningarna innan du kopplar in mobilen till datorn. Fast det borde du redan ha gjort...
Sammanfattningsvis, är det bra att uppdatera till CNA 1.4.0? Vad gäller kernel förstår jag det som att Semaphore är bäst, eller?
Hade, eller rättare sagt har, samma problem... Prövade med flera olika laddare och dator såväl som vägguttag som källa. Prövade med ett annat...
013 är här
Jerpelea:
Med Android Gingerbread keyboard? isf hur? :) Jerpelea:
Man blir inte stämd, LOL, jag skrev på Sony Ericssons Kundtjänstsida på FB att jag körde 2.3 o dom va helt coola med det.. sa bara att garantin...
Alltså, man kunde välja svenska i både menyer och tangentbord i de tidigare versionerna av Gingerbread AOSP, t.ex. v0005-0007 men nu hittar jag...
Svenska finns varken som språk för menyer eller tangentbord i v0008. Har ingen vibration heller, trots att jag ställt till Vibration = always....
Grymmare tangentbort, copy paste, markering av ord, mer följdsam touch tycker jag (iofs testade jag 2.2.1 precis när det kom ut :P) och...
Fungerar kameran i den här ROMen? annars är den ju precis som 2.3.1 fast med GPS.. eller misstar jag mig? :) cheers!
Dhd är dock crap. Htc ämnade inte ens ha den som flaggskepp utan bara för att skapa en Desirefamilj.som att ordbajsa i uppsatser för att ylla...
Motorola Atrix. 1 gb ram och tegra 2. Men inte inom två veckor. Då har du fortfarande samma urval som när dhd släpptes.. inget nytt har kommit...
Ni som testar 2.2.1 (helst den senaste versionen och alla hotfixes).. Hur rullar Flashen? Laggar det eller rullar den på som en vanlig film på...
(2.1) På grund av låst bootloader fortfarande, men de arbetar ju hårt på att knäcka den och det har de gjort sedan de lyckades roota X10:an...
Finns en ganska idiotsäker instruktion på XDA Developers. Nån kille som hade för mkt fritid, antar jag. Tyvärr är den på engelska (om det stör...
Nu ska det urladdas :) Sent from my X10 with 2.3
Testa radera build.prop.bak (backupen som telefonen sparar) eller flytta den till en annan mapp om du vill ha kvar den för säkerhetsskull Sent...
Lol, såg ni inte att till och Arc laggade? Motorola Atrix ftw! Eller HTC Desire om den ska va billig Sent from my X10 with 2.3
Chåra bil Sent from my X10 with 2.3 using Tapatalk
Wow! Bästa ROM:en jag någonsin har testat på X10, och jag har testat allt ifrån Eminence, Blue Sparks till nästan alla AOSP ROM:s! Adobe Flash...
Nu får tjejen sluta ringa, här ska det installeras 2.3! Tack till GruteK!
Version 0005 har kommit. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=911364 (Andra inlägget) Men är det någon som fattar hur man...
Vissa apps är ju obviously inte ens kompatibla med multitouch.. t.ex. gamla MediaScape ...
Aldrig i livet. Antingen köper jag en Synapse-Phone som jag själv "konstruerar" eller en Google-Phone. Kommer dock inte köpa någon Smartphone nu,...
Ganska död tråd ser jag. FW 3.50 har man tydligen åstadkommit jailbreak på i dagsläget, vilket har resulterat i Sonys 3.55 uppdatering som bara...
Menar du att 2.2 BETA kommer i övermorgon? :eek:
Flash är ju überlaggigt på min.. Testa southparkstudios.se; se om det laggar för dig också :)
Haha, kul att mitt inlägg står på första sidan :D Ska testa tilläggsromen nu!
Såg det här nyss: Men det fungerade inte för mig.. Testa det här:
Jag får ingen internet med min WiFi uppkoppling? Min Wifi är helt okej, den ansluter till trådlösa men jag får ingen internet... what to do? :P...
Återställ systemdata från med TitaniumBackup så funkar lock screen, wifi, home key.. Har inte testat andra än.
1- no sound 2- no wireless 3-no video 4- no lock screen 5- no home key 6- no BT 7-no no call (I/O) 8-no camera
Yup, got it! ;) Houston, We've got 2.2!
Japp, det verkar överensstämma med vad zdzihu skrivit på XDA ;)
Kommer det ske något i mobilen eller i CMD? Ska det komma något mer efter inflating: data.img? EDIT: Nu händer det grejer!
Det sista som står i min CMD-ruta är inflating: data.img... Hur långt tid tar det efter det?
"DUAL BOOT Press any key during the boot process (right after "Sony Ericsson" text logo) to boot into 2.1 ROM. Otherwise it will boot into 2.2...
den har dual-boot.. dvs du kan starta om telefonen och komma in i SE 2.1 när du vill
Jooorå, penismätartävling för all del! Vi kommer ju vinna, zdzihu visade ju att X10 med 2.2 fick 2588 i quadrant! Se bild! [IMG]