Separera namn med ett kommatecken.
Söker minneskort till den nyligen inskaffade dashcamen… 256gb med nån sjysst skriv o läs hastighet. Finns på nätet runt 300kr helt nytt med mycket...
Söker Apple Watch från 7 och uppåt alt SE2. Helst från 90% batteri och svart om möjligt.
Söker Nya Game & Watch med Zelda och Mario. Inga fantasipriser tack. Kan hämta inom Stockholm men frakt funkar också… Lev länge och frodas ;)...
Även tillhörande väska samt tillbehör kan vara intressant men ingen nödvändighet. Hämtas i Stockholm och närområde.
Nån som har en liggandes? Köper gärna. Prio Zelda men Mario funkar också
Söker en Apple watch till dottern från series 7 och uppåt... Krav: Svart Önskemål: 90+ batteri Budget: 2000kr Så slå iväg ett pm om ni har en...
Tjena! Har en Vit/Silver Iphone 14 pro 256gb i utomordentligt skick som jag vill byta mot en iphone 15/16 pro. Även max version kan vara av...
Söker det nya Zelda Game & Watch. Skicket är inte av så stor betydelse men föredrar självklart så bra som möjligt. Inga fantasipriser tack.
Funktionsduglig o prisvärd extender/repeater sökes…
Söker X-Box Elite 2 Thumbsticks/Tumgrepp Även tillhörande väska samt tillbehör kan vara intressant men ingen nödvändighet
Söker knappar och tillbehör till XBox Elite 2 om nån råkar ha liggandes nånstans...
Söker en dashcam för en bilresa. Ingen ”no-name” kamera tack. Kommer o hämtar i Stockholms område… Fick tipset nyligen och jag drar iväg på...
Hej hopp! Har en gammal soundbar med tillhörande trådlös baslåda. Baslådan har slutat ta emot signal (eller soundbar slutat sända) Nu utan o...
Tjena! Testar gå denna väg innan jag tar alternativa rutten… Har en vit/silver Iphone 14 pro 256gb 87% batteri Önskar en likadan (eller mörkare)...
Har en naken SSD som söker en gó chassi o götta sig i... Helst en med usb-c men en äldre variant går också bra...
Söker nån slim extern från 1 tb och uppåt. Nån som nån liggande får gärna höra av sig ;)
Nån som har en liggande för en peng?
Söker nu efter nån som vill bli av med sin "nya" Game & Watch med Zelda & Mario... Tänkte kolla community innan eventuell nyköp...
Söker XBox Elite 2 Thumbsticks/Tumknappar har inte hört nåt gott 3e parts knappar och originalarna kostar typ en njure… Elite 1 har jag för mig är...
Fick en Xbox One men utan spel. Nån som har spel liggandes för en billig peng? Som en inbiten Fifa ’fan’ skulle det vara extra värt med en sådan,...
Söker laddar kablar till Iphone, USB C - Lightning... Så om det är så att du har några liggandes i bra skick så PM'a gärna...
Nån som har Fifa19 (ej legacy) liggandes…?
Hej! Söker en någorlunda defekt ps3'a slim... Själva konsolen kan vara trasig, dock så söker jag en fungerande bluray läsaren till mitt...
Söker en fungerande soundbar till sommarstället... allt är av intresse då i princip allt är bättre än tv högtalaren. minimal budget... tack
2 stycken DDR3 1333MHz PC3-12800s SODIMM 204-Pin Memory Module 100kr för båda + ev frakt. Finns i Stockholm/Huddinge
Alla defekta Gameboys (även spel) är av intresse. Helst i Stockholm området. Har detta som hobby så jag behöver tidsfördriv över julhelgen :P Även...
Några som har trevliga julkalendrar o bjuda på? De jag snappat upp är följande: Lidl (via app) Donken (via app) än sålänge…
Tänkte höra med kollektivet ifall nån har det nya game & watch med zelda innan jag söker utanför community’n. Paketeringen är inte viktig, dock...
Hej! Behöver en Unifying usb adapter till en enhet som saknar den.
Samsung SO-DIMM 2x8GB 3200 DDR-4 Sparsamt använd. Överblivet då laptopen uppgraderats. Pris 250:- +eventuell frakt (ni bestämmer), avhämtning...
Är i akut behov av en lur! 256gb minimum. 90% + batteri (helst) Söker i Stockholms trakten, hämtar!
söker sodimm till laptopen 2x16gb 3200mhz
Söker en billig sd-micro allt från 16-64 gb är av intresse, vet att dom är rätt billiga men har du nån liggandes för en billig peng så hör gärna...
Har 3 airtags med nyckelringar till salu. Tänkte mig 300kr/st inkl nyckelring + frakt. Ni får säga till om färgen ni ska ha. Sparsamt använda.
Söker en soundbar i Stockholms området, ska till sommarstugan. Allt är väl bättre än tv ljudet så jag är inte kräsen. Max 500kr.
Söker bra & billig ljudsystem till tv'n, helst soundbar. Tv’n är en 40tummare så det är inte superkräset. Som sagt helst en soundbar, sub är ett...
Söker bra & billig soundbar till stugan. Tv’n är en 40tummare så det är inte superkräset. Som sagt en soundbar, sub är ett plus. Hämtar av i...
Har ni nån/några snabb laddare liggandes hemma tar/köper jag gärna! Söker 3 uttag samt 3 kablar (minimum 2m) ska helst vara från 4Ah och uppåt....
Köper gärna dina oanvända Airtags. Behöver till en springglad 2 åring. Helst i Stockholm men kan annars stå för frakt.