Separera namn med ett kommatecken.
Tack, tyvärr har jag testat och det hjälper inte.
Kan inte radera SMS i standardappen på mobilen. Jag kan klicka på papperskorgen, välja ta bort, men när jag nästa gång åter går in i appen ligger...
Jösses, sen uppdateringen till 10.3 är jag redo att slänga telefonen i väggen. Problemen är hur många som helst: * Länkar på tex Facebook leder...
Tronsmart Har idag fått hem min nya mobil som är en lur från Kina vid namn Tronsmart TS7. Android 4.2, enligt utsago en kamera på 12,6 MP,...
Tackar för tipset! Och ja, runt 3000:- är vad jag menar med mellanprisklassen, beklagar att jag inte var mer specifik än så!
Varför finns det så dåligt med information på nätbutikernas hemsidor i deras tekniska specifikation om mobilernas ramminne? Jag blir skogstokig på...
Tack!
Haha, det var ju stor vits med det. Nu kan jag spara skärmbilden, men utan någon törre vits, eftersom både volymkontrollen och avstängningsmenyn...
Hej! Någon som vet hur man tar ett screenshot efter uppgraderingen till 4.0? Tidigare kom alternativet upp i avstängningsmenyn, men försvann i...
Är det någon annan som fått markant försämrad batteritid efter uppgradering till Android 4.0?
Ja, jag använder Dr Battery saver, men det har jag gjort hela tiden, och wifi-inställningen står mycket riktigt på "aldrig". Tack ändå ;-)
Helt nyligen började min platta koppla ner wifi-anslutningen i viloläge utan att jag har gjort några förändringar i inställningar. För att få...
Finns det någon som vet hur man raderar ett felaktigt inmatat nummer? I det här fallet är det ett lånekortsnummer som jag skrev fel på när jag...
Jag har problem med min Xperia mini pro när det gäller att lägga upp mobilbilder till Facebook. Oftast får jag meddelande att det inte går att...
Har inte ork att ögna igenom alla svar i tråden, men slår ett slag för Ebay, där man ju hittar allt mellan himmel och jord, så även kompatibla...
Jag har just själp köpt en 8,9", och DEN var i alla fall inte stoppad... :D
Försökte få in Adobe digital edition på taben, men den protesterade och påstod att filen var för stor. Laddade då ner den på min PC och lånade hem...
Har just beställt en på CDON, är det någon som vet om den går att använda som en trådlös 3G-router för dator eller surfplatta? Jag förväntar mig...
Nej, från en minut till nästa bara la det av, utan att ha krånglat innan. Och nej, garantin gick ut för nån månad sedan. :-(
Tack, jag tror säkert att det finns en drös med telefoner som kan passa mig och jag tackar för tipsen. Däremot är jag principiellt emot allt "slit...
Haha, den har ju inget tangentbord alls :-)
Är det någon som vet om det är värt att försöka laga, eller måste man köpa ny telefon? :(
Ni som har köpt den på Mediamarkt - vad kostade den där (är helst ute efter priset på den med både Wifi och 3G, eftersom våra tyska vänner inte...
Finns det någon som vet om det kommer att gå att docka 8,9"-plattan till ett tangentbord?:-*
Bortsett från att det enligt specifikationerna skulle vara 3G på båda. Såg nyss att det var felrapporterat på den med 3.1...
Jag fick idag på prisjakt syn på att det ska lanseras 2 stycken 8,9-tumsplattor, den ena med android 3.0, den andra med 3.1. Den sistnämnda var...
Bääääh, tackar ;-)
Mitt tips till dig är att söka på ebay, jag har själv köpt ett nytt batteri till min X10 mini pro för 44:- inkl frakt. Vet dock inte hur...
Är det fler än jag som har bekymmer med att få laddningen att starta? Jag får ladda ofta, beroende på användning, men helst var fjortonde timme...
Gratisböcker http://www.manybooks.net/ Har dock själv inte testat. Jag finner det något konstigt att e-böcker som finns att köpa här i Sverige...
Någon som vet när den släpps?
Som man frågar får man svar, antar jag. Visserligen har jag en stationär dator, netbook, androidtelefon, tre digitalkameror, hårddisk-DVD mm, men...
Jaha, jag antar att det bara är att antingen skaffa trådlöst hemma eller vänta på att Androidplattorna i Sverige går ner i pris och funkar med 3G....
Har läst att vissa (billigare, kinesiska) surfplattor kräver en produktanpassad dongel just för deras platta. Låter det rimligt?
Kan någon vänlig själ berätta för mig hur det fungerar med 3G-anslutna surfplattor? Jag har inte trådlöst nätverk hemma (stenålder, jag vet, men...
Är det någon mer än jag som tycker att telefonen är mycket långsammare efter uppgraderingen till 2.1? Framförallt när man fått sms tar det mycket...
Jag hade bekymmer att fixa ner appar från market helt plötsligt, skrev till SE och fick följande svar. Testade och fick det att funka med en gång:...
Tack för tipset! Är fortfarande lite oerfaren, men nu är den "widgdag" :-)
Du sa själv svaret till varför jag använder APNdroid - av det enkla skälet att det kräver EN manöver istället för flera. Nu är det i alla fall...