Separera namn med ett kommatecken.
Jag märkte igår efter jag uppdaterade till 2.2 att samsung har kopierat htc:s helikoptervy när man zoomar med två fingrar på hemskärmen. Man kan...
Hejsan. Idag fick jag tillbaka min Galaxy S från service. När jag lämnade in den hade vi inte betalapps i Sverige. Så idag hämtade jag den och var...
Det har installerats färdigt.
Kies ville uppdatera min telefon från JF3 till nånting. Fan vad nice, uppdaterade telefonen, klar, telefonen startades om, och nu fastnar den vid...
Lär dig svenska människa. Sluta särskriva. Och nej, jag har inte märkt något. Låter som ett väldigt udda problem.
Jag har fan testat allt, men ändå som vill telefonjäveln inte ansluta. Kies reagerar bara när man har Pc-internet eller Masslagring som...
Gjorde precis det som stod i guiden. Men hur kan jag se att den är rootad? Den ser ut precis som vanligt när jag tittar i inställningar och sånt.
Jag tog det segaste fraksättet från expansys, UPS där man betalar kontant när dom knackar på dörren. Gillar inte att fiffla med mitt konto på...
Har äntligen fått min liquid nu. Det blev den svarta från expansys. Är sjukt nöjd änsålänge: )
Tack så mycket :) Väntar med spänning på att telefonen kommer. Antar att man inte kommer kunna slita sig från den i första taget :D
Har beställt en Acer Liquid från eXpansys nu idag, och jag har aldrig ägt en androidlur förut. Just nu har jag en Nokia 5800 med urtrista Symbian....