Separera namn med ett kommatecken.
nu starade mobilen och höll sig vaken i en minut sen stängde den av sig igen.. när den va igång och jag försökte klicka på powerknappen för att...
Hej igår kväll tappade jag min mobil i backen, det blev ingen spricka eller liknande men mobilen startar inte längre.. när jag tar ur och sätter i...
Har nu lagt om min vardag. såhär ser det ut förtillfället (då jag oftast jobbar mån-tor så kan det bli att jag inte riktigt följer det tor-sön)...
Lite blandade svar, men kul iaf.. Denna 16:8 metod är ganska vanlig och liknar 5:2 som många kör. Jag vill inte bli en spinkis utan jag vill ha...
Tack för svaren! Nej huvudsaken är inte vad vågen står på, utan jag har vad man kallar "kärlekshandtag" och jag gillar inte hur det ser ut. jag...
Hej är en ganska aktiv 22årig kille som har problem med att gå ner i vikt.. Jag har väl alltid sett lika dan ut, lite för mycket fett på mage och...
Okej tack! Men ska det endå inte funka med svenska versionen? :O
När jag använder google voice search så söker den automatiskt allt direkt på google, ska man inte kunna säga "sätt alarm klockan 09 00 imorgon" ?...
Har restorat den backupen jag gjorde innan jag flashade sålänge. men jag vill gärna ha en nyare rom, då inte insertcoin ar så aktiv vad det inte...
tjenare! Jag kom ifrån insertcoin och skulle flasha in denna. först gjorde jag en backup, sen wipeade jag cach och dalvik, sen installerade jag...
Jag installerade denn idag med SebastianFM's 1.5GHz oc/uv kernel. men mobilen startas om ofta som f*n.. så fort jag håller på med mobilen mkt så...
Bara en noobig fråga, vilken ordning för ni allt i. ska man först full wipe sen wipe cache sen flasha firmware (från install custom zip?) sedan...
tack, a jag löste det nästan som du sa.
Alltså när jag startar med power och vol ner så kommer jag in i hboot men innan jag kan göra något så börjar den läsa in och fråga om jag vill...
Har stora problem, jag laddade ner den nyaste 5.0.1 och la in den och laddade ner som det stod inne i tråden att ladda ner PG58IMG, först när jag...
aa precis. insertcoins senaste
laddade ner quickpic och där man man ju välja vilka mapar som den ska "ta ifrån" och valde mappar där jag har kort på, tog även kort med kameran...
nej men på andra trådar så ser jag att inne på htc musikspelare så man kan välja "beats audio" där man också kan välja tex srs och sånt? och jo...
detta är också väldigt skumt, hade tagit några kort med mobilen och dom kunde jag se i galleriet. letade upp platsen på SD-kortet och la in mer...
har med köpt poweramp, men måste man inte ställa in alternativet beats audio? ist för orginal eller vad det är, är inte jätte bra på dedär.
Tja, jag har precis fått min HTC Sensation och den funkar bra. jag väntade i en vecka ca innan jag la in någon rom och tänkte inte på att prova...
Tja, undrar bara var ska jag lägga in musiken på SD kortet för att kunna spela det i htc musik spelaren?? har letat som en tok men kan inte...
När jag installerade denna rom så behövde jag inte göra nån ting, gick in på marker och såg att alla appar höll på att hämtas. skit smidigt!
Jag kan inte se på klipp på youtube i telefonen, what´s up with that?
samma här!
Nice. har provat och flasha in 0.52, men när jag får upp i den nya flash tool så skam an ju välja om man har windows 7 64bit, när jag väljer det...
Tja, efter jag har instalerat denna rom så har musik fuckat up! när jag ska spela en låt i mediascape så står det att licens saknas filen hoppas...
vill lägga till en sak, när jag start upp mobilen i recovery så står det "mount USB storage" när man går in där finns det bara 1 alternativ och...
När jag kopplar in USB kabeln så kommer bara "USB-ansluten" upp inte den andra "usb-debugging" så jag kan inte ansluta mobilen till datorn....