Separera namn med ett kommatecken.
Stäng av att den ska ta hjälp av 3g/wifi för att hitta positioneringen snabbare. Så löste jag iaf mitt problem. Mvh
Är så för mig ibland, brukar lösa sig ifall jag stänger av mobilen.
Tackar, men inget har dykt upp. Vore trevligt ifall någon kunde testa igen [email protected] Tack på förhand :)
Verkar nice, tar gärna en invite ifall någon pallar [email protected]
Testade PS3an.. fungerar fin-fint utan lagg lr nåt
Fick uppdateringen nu också
Fick mig en svensk med docka idag (onsdag). För köpta i Sverige finns det ingen uppdatering än, är det någon som har mer info om när den ska...
Nu stack den från lagret och degar i Göteborg, så nåt har netONnet skickat iaf.
Grymt, beställde utan att tänka efter, netONnet är väl sådär med sina importer annars. Blev lite orolig med tanke på att i bilderna på sidan...
Någon som hörde ifall dockan var nordisk, mao ÅÄÖ?
Samma här Orkar ej bry mig längre.. redigt irriterande att de senaste samtalen saknas.... ibland
Ojdå nu blev mediascape helt plötsligt användbart. Enfingerszoomen har jag verkligen saknat, tycker det är softare än pinch. Diggade också...
Uppdaterade via SEUS nyss (tele 2 olåst) EDIT: Nvm Fick att telefonen skulle uppdateras i SEUS, tydligen har absolut inget hänt. Misstänker att...
Det har hänt mig med orgnialprogrammet också, det har varit vissa av de gånger jag gjort något annat direkt efter bilden blivit tagen. För att...