Separera namn med ett kommatecken.
ok tack. har 2.1-update1 funderar på att roota luren.. funkar det om man har 3. vet inte hur jag ska förklara men mobilen är köpt med 3 abonnemang...
tja alla.. en newbie fråga här: Hur sparar jag apparna till sdkortet? alltså aparna sparas i telefonminnet efter jag laddat hem från market men...
vadå piratkopiering? torrenter behöver inte vara pirat filer så bara löjligt att försöka stänga tråden..
tack för tipset! =)
tTorrent funkar bra.. det sura är att han har begränsat nerladdningen till 250kbit för gratis versionen.. jävla tråkigt... om någon har ett tips...
Det finns torrent apps på market som kostar pengar och det är surt tycker jag.. själv använder jag tTorrent för att leecha torrenter rakt ner i...
det finns en app aom heter tTorrent och den funkar bra fast den ärlåst till att bara tanka i 250/kbit för det är en gratis app.. måste köpa skiten...
--------------LÖST--------------- Jag uppdatera till android 2.1 med pc companion och sen var saken biff..
Tja alla tekniska folk =) För att inte dryga mig så har jag letat och inte hittat svar på min fråga.. vill juh inte posta i onödan.. Jag har...