Separera namn med ett kommatecken.
Ser att tråden är gammal... men vill säga mitt ord här. Som rockbabe tycker håller jag med om! Det är datorer som gäller när man ska... utföra de...
där kom den frågan... su svarar inte på min fråga utan ställer egen... 1. vad spelar det för roll? 2. varför bryr du dig om det? ingen av er...
Hur svårt ska det vara? Varför är det så hemligt? Eller ingen som behöver sådan information? Vill nämligen se datumet när en Android telefon...
Ååååå, vad den r braaa! Tack! Äntligen!
ååååå! dethär är en gammal tråd men den fick mig att hitta de inställningarna jag behövde! asså, har 2 SIM-kort och mååånga kontakter jag vill...
Google har ju tips. Där står allt. Hitta foton och videor som har kommit bort - Android - Google Foto Hjälp sen kan du alltid använda "Tenorhsare...
För något år sedan köpte true wireless hörlurar. Kopllade ihop dem med en Samsung telefon. De fungerade bra ca en månad. Men sen efter att ha...
Har en site som inte accepterar backup koder... det gick att logga in endast när man återställde lösenordet......
Ok, guys, nu har jag en helt ny Authy... min "gamla" Google Auth kommer jag inte åt. Hur gör jag för att logga in på ett annat ställe som kräver...
Tack, alla! Ska prova med Authy. Men fan va jobbigt att börja om från början...
Så, om jag nu använder Authy, så MÅSTE jag börja om med ALLA mina appar? Va? Jnsson sa att man kan ha backup, innebär inte det att det går enkelt...
Tack! Känns lite konstigt att Google inte har den möjligheten... men, men... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.authy.authy - är...
Låter ganska enkelt och fixas på 1 minut OM man har en fungerande "gammal" mobil. Har asså en mobil med Google auth, men tyvärr så har skärmen...
Mycket bra lur! Jag iaf är väldigt nöjd. Dock har jag ett liiiiitet problem. Jag hatar standartljud som är inbyggda, därför byter jag dem så fort...
Har provat.. Men det finns ju ingen möjlighet att lägga till fler docknings...
Har under många år använt "go Launcher", men sen har den blivit otroligt seg så jag hoppade över till "next launcher". Nu måste jag byta igen då...
Tack UToP och Arbu11. Ska prova med guide och ROMen senare idag... återkommer med resultat.
Ok, tack... ska prova med det att wipa och lägga in senaste Tre original. Förresten, har ni någon länk till senaste Tre? Verkar vara skitsvårt...
Starta ett nytt ämne för just min mobil verkade dumt. Det ni pratar om här kan också vara lite fel, men ganska nära. Min historia lyder så här:...
Denna metod omnämns ganska ofta... hela tiden skulle jag säga!
Ok, vem ska jag tro på - dig eller en annan "expert" ute på internet? Den andra killen kändes lite mer seriös... :cool: Han sa nämligen att...
Jo, lång historia som började i tisdags. Hade 4.1.2 på min S2 Fick för mig att roota den och prova andra ROM. Efter lite(mycket) letande och...
Har samma problem... har testat många olika ROM idag... kommer inte ihåg vilken ROM jag hade just då men helt plötsligt har rotationen slutat att...
Du beskriver ett sätt som fungerade just för dig. När jag trixade fram och tillbaka så hjälpte det inte att använda USB-portarna på baksidan. Som...
Samsung Galaxy SII - anslutning till dator Galaxy SII är rolig, alltså anslutningen till datorn är hur rolig som helst. Jag fattar nämligen...
Galaxy S2 anslutning till dator. Har läst era tips och komments. Min historia lyder så här: Min Samsung Galaxy S2 fungerade perfekt att ansluta...
ROOTA? Installera en annan MOD? Va irriterad jag blir när det inte finns drivrutiner till Windows 7 x64. Har vänt upp och ner på alla guider och...
Ok, tack för tipset. Hur funkar det för dig då? Blir skärmen svart efter ett tag?
När jag använder gps så släcks skärmen efter ett tag(ett par minuter). Jag vill fortsätta köra utan att behöva väcka skärmen igen. I inställningar...
Vad jag väntade är på 2.1 och blev så glad när det äntligen släpptes. Installerade 2.1 och tyckte att det såg bra ut med alla homescreens och...
Löst problemet... man skulle bara trycka än en gång på Options... verkade lite ologiskt.
Tjena! Nu har jag lagt in 2.1 på min Huawei U8220. För det första så hittar jag inte vissa program i market... det går nämligen fortfarande i...
Hmm... fattar inte varför men efter att ha installerat programvaran från Huawei på datorn och anslutit min telefon så har jag ej lyckats att synka...
:eek: what? varför inte flytta spotify2 till sdcard? då slipper man sd katalogen. ... förstår inte varför du vill det ändå. Räcker inte det med...
Har alltid gillat rave men ibland kändes det för soft, testade med hardcore - det blev för hårt. Saknade melodi i hardcore... gick över till metal...
Jodå! Det gick bra den här gången. MicroSD card reader/writer kostar bara 99:- på ClasOhlson. Fick lägga in TimeMachine först och sedan...
Tack, HyvelTjuven. Med mina försök och experiment har jag "lyckats" att lägga in den ungerska uppdateringen... självklart funkade inte den... den...
Hmm... guiden beskriver hur man får tillbaka Android 1.5 från 3 men inte från Huawei dvs. när jag fick min telefon så hade jag Huawei's 1.5 Det är...
Jag förstår nu... det tog ett tag för mig bara! :S Fattar nu varför du ville göra en backup på just din telefon... hursomhelst kör jag 1.5 nu och...
Ok, kanske inte logiskt men när jag sa "ren backup" menade jag REN dvs. inga lösen, adresser osv ska vara med. Nästa fråga: kan man på ngt sätt...