Separera namn med ett kommatecken.
Jag fick hem min igår från en kompis som känner en i Kina . Den kostade mig 905 kr med frakt från kina till sverige samt ett skick inom sve osså....
Fri surf, på riktigt När vi säger fri surf menar vi fri surf. Det betyder att du ska kunna använda din telefon så mycket du vill utan att vara...
Hello Har grejjat med min s2 ganska mycket o testat runt o till slut så kom ja till cm. Alla realeser har funkat kanon tills den sisat som kom...
Det är bara och gå till gmail.com o få tillbaka ditt gamla lösenord eller ?? Samma sak med samsungkontot .
Det fungerade för mig iaf . Sen måste man flasha om gapps o face efter uppdateringen eller e dessa kvar. Är det ngn som fått igång Navigon...
Jag har varit i kontakt med LG supporten ang detta fenomen. Sitter med en LG 250 PK plasma tv modell 2010 som inte funkar med ljudet. Deras svar...
Jag tror de kommer nästa vecka enligt vissa kunniga inom området , inget som är säkert men det kommer från LG swe samt att de arbetar med 2.3 som...
Jag e intresserad Fear . Hör av dig isf .
Hej Nu har ja uppdaterat telefonen enligt spec. Den va rootad så ja unrrota först. Först nergradera jag till den baseband som behövdes o det...
Okej Gjorde som en annan på ett annat forum fick göra . En full wipe innan installation av den nya rommen gjorde susen . Nu sitter den i...
Ska det se ut såhära Nu har ja grejjat lite o e det så här det ska se ut : [IMG]
Kom igen nu fear
Änligen Så nu har jag gjort enligt den exemplariska guiden som du gjort. Det som fattas är väl att efter varje installation så behövde jag iaf...
Hej eller gomorron Jag kör med en köpt version av http://sv.appbrain.com/app/widgetlocker-lockscreen/com.teslacoilsw.widgetlocker . Funkar...
Hello, sitter just nu och ska fixa till min telefon. men jag har råkat ut för meddelandet "Main version is older!" jag har gjort som tidigare...
Hej hopp Samma problem fick jag på min nalle. Blinkade rött vid laddning . Jag testade med min sons batteri o då hoppade telefonen igång . Sur...
Jag uppdaterar genom seus nu 162 mb återkommer me info. Stog också att ingen personlig info försvann . Ser inget speciellt heller men det...
Göttans
Jag klarade det! Jag har haft precis samma problem som alla andra, att min telefon inte svarade. Installerade om Java ett par gånger samt...
Hej alla glada . Jag har en x1 liggande efter ett köp av X10. När jag skulle ta fram den o använda nu till semestern så är skärmen död. Knappar...