Separera namn med ett kommatecken.
Ja du menar lite "funktion före utseende" - i det avseende håller jag med. Så det mest optimala för både OCD:n (även jag hårt drabbad av det) och...
Sen är det ju lite si och så med rörliga delar på en mobiltelefon, inte optimalt. Men rent estetiskt är denna snudd på 10-poängare. Det som saknas...
Snarare avsaknaden av kameraflärp. Men designen överlag på Oppo Reno är riktigt bra tycker jag.
Den snyggaste lösningen av OP idag är 6T tätt följt av 5T. Jag ser inte att en slider eller mekanisk popup-kamera skulle vara något för ett...
Man kan ju hoppas de följer designen från Oppo Reno, den verkar bli riktigt sjysst. Oppo Reno - Full phone specifications
Hittade det, den hette inte "Hemskärm för Pixel" under apphanteraren som den gjorde under Standardappar, utan "Översikt för Pixel" - så simpelt...
Njäe dessvärre inte, under Appar kan jag bara välja; Sortera efter storlek, Standardappar, Appbehörigheter, Visa Systemappar, Särskild åtkomst och...
Tjenare! Jag har på min Galaxy S9+ experimenterat med ett par-tre olika Launchers, men fallit tillbaka till Nova. Nu har jag under "Standard...
Förmodligen den snyggaste telefonen i "midrange-klassen". Tillsammans med OnePlus 3 utgör den väl mest prisvärda lurar i klassen under 2016?
You'll never walk alone!