Separera namn med ett kommatecken.
Samma för mig. Fast jag har på svenska. Har heller ingen möjlighet att gå längst ner och välja vilka appar som den ska hämta rekommendationer från.
Använder du Nabu Casa för extern åtkomst? Jag fick samma fel som dig. Löste det med att kopiera url från Webhooks för Smartthings under...
Hej, Elgiganten stod på sig och hävdade att både verkstaden och Huawei säger att felet är kundorsakat. De kan inte avgöra om min mor är kapabel...
Tack igen för alla svar. Mamma vill att de lagar den så hon har garanti. Vi får se vem som får ta kostnaden i slutändan. //Linus
Jag har nu pratat med Elgiganten igen. De säger att de inte hittar någon tidigare registrering av serienumret i sina system, så enligt dem är...
Tack för alla svar. Då har jag lite mer kött på benen. Om det visar sig att den är rootad så måste ju Elgiganten ha sålt en begagnad telefon som...
Hej, I januari köpte min mamma en Honor 8 på Elgiganten. För två veckor sedan dog telefonen när den låg på köksbordet och hon fick upp...
Man får registrera sig på TV4 Beta på Google+. Sen finns det anvisningar där hur man går vidare.
Såg precis på Google+ att en beta av Tv4-play anpassad till Android-TV är släppt. Har inte hunnit testa än, men det låter lovande [emoji2]
I dagsläget har varken Viaplay eller Cmore någon app till Nexus Player vad jag vet. Så det är nog ingen bra lösning för dig. Tv4-play är på gång....
Nu har jag sett 3 avsnitt How I met your mother utan problem. Verkar vara löst [emoji2]
Enligt tråden på xda verkar det vara fixat nu. Är på jobbet nu så jag kan tyvärr inte testa...
Ah, missade det...
Tänkte på det som står längst ner i första inlägget. *Viaplay - Fungerar bra nu.
Jag testade Netflix på min nexus player kopplad till en Yamaha Rx-v1800 tidigare i veckan. Den indikerade dolby digital+ och 5.1-ljud. Inga...
Jag ser i första inlägget att viaplay ska fungera. Ni som har fått det att fungera, har ni gjort något speciellt? Jag testade att installera från...
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Har du försökt att fokusera på kanten av telefonen? Om du försöker fokusera i mitten på den mörka skärmen så är det väldigt svårt för kameran att...