Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Är det värt att köpa en Pixel 6 idag? Är det en uppgradering från min gamla slitna S10+?
Skulle ni säga att min batteritid är bra?
Skärmen såg exakt likadan utan skärmskyddet, kanske lite mindre. Den nya jag köpte hade dock minimalt rosa tint och det med skärmskyddet.
Tänkte bara uppdatera angående mitt problem med väldigt rosa skärm som blev nästintill flammig vid användning. Skickade in den via tre på service,...
Inte märkt av något av detta. Fick mina igår och använt dom rätt mycket. Det enda problemet jag hade var att uppdateringen inte funkade utan fick...
Grymt! Märker du också av skiftningar i rosa/blått vid vit bakgrund när du vinklar telefonen?
Japp. Kan ju vara det som orsakar problemet. Pratade med Samsung som sa att det kan vara det som gör skärmen rosaskiftande men vet inte? Ska åka...
Tog ett foto som visar ganska tydligt färgskillnaderna i skärmen. Från rosa till grått/blått. [MEDIA] View: https://imgur.com/a/wjJ2SjN
Jag vet inte om det bara är såhär telefonen faktiskt är för det är endast märkbart om jag tittar från en vinkel. Filmade med min S8+ och det syns...
Fått min S10+ nu och pillat lite med den och har märkt att den har både rosa och blågrön tint i vissa vinklar. Är det skärmskyddet som gör det...
Blir osäker med alla som rapporterar att det inte är så bra :/ Men ska känna lite försiktigt på den och se!
Får min s10+ idag. Osäker på om jag vill behålla den då batteriet verkar riktigt dåligt. Har en s8+ i dagsläget och batteriet på den är inte...