Separera namn med ett kommatecken.
Nu är det då andra gången detta händer. Har prata med tele 2 om det och dem säger det är fel på min mobil? Det är så att ibland slutar bara...
Någon som vill sälja en Hero? Desperat behov av en Hero har precis sålt min Magic. ni kan på 0707527133 Mvh Jens
Som titeln lyder så var det dags att sälja sin Magic. Jag blev så fest vid den så jag var tvungen att köpa Heron och sitter un och väntar på...
Hejsan. Någon mer än jag som märkt att Sk är 100 gånger segare än standard tangentbordet man får med. Eller är det bara jag som har gjort något...
Tack, fan vad dum man känner sig ibland haha. Men synd att tangentbordet är så litet :/
Varför får jag inte igång mitt Sk bord? Har försökt allt. Har både Sk och swedish dictionary. Någon som vet hur man får de att funka? Gör...
Ja det med skärmen att den är så tålig verkar overkligt men sjukt bra om det är så
Nu kan vi kanske äntligen få klart denna slut satsen som så många tjata om i veckor vilken är bäst. Ni som nu har Heron och haft den en vecka...
Jo sorry för lite nybörjare frågor men har ett problem här med min lilla fina magic. Får skit dålig sändning i mitt rum har 1 prick ibland...
Jag har samma problem i quick replay, hoppas dem löser det snart :)
Hur får jag den att funka jag försöker hitta malmö som stad men det verkar inte gå så bra ?
Tack nu funkar det som en dröm!
Av någon konstig anledning hamnar alla mina konversation med mottagaren medelande först sen där efter mina hur kan jag få så det blir var annan...
Då känns det nästan bättre att köra på ett Premier direkt, någon som vet var man kan hitta det till ett rimligt pris?
Så ni säger att för att få så snabbt minne som möjligt så ska man välja Sandisk microSDHC ULTRA II 8GB?