Separera namn med ett kommatecken.
Fick min i måndags, är ruggigt nöjd. Fantastisk batteritid och inte laggat på något jag kört igång. Körde igång 1080p-filmer via extern hd, flyter...
Beställde den jag också tidigare i veckan. Ska ha den till att läsa böcker, film på långflygningar till dottern som blir tre år till våren. Samt...
Jag har också gjort en beställning hos merimobiles.com, hoppas att det inte tar så lång tid innan den dyker upp.
Ska vara 5 points, såg en video på merimobiles.com som Tasselhoff hade gjort.
Youtube is your friend :-) Min beställdes i förrgår från merimobiles.com Beställde dock advanced versionen, bättre specs men bara 2.3.4 i nuläget.
[email protected]
Någon som har problem med Swiftkey, funkar inte alls för mig? Väljer jag Swiftkey så kommer det inte upp något tangentbord överhuvudtaget......
hemsidan som länken hänvisar till verkar inte helt ok... texten blir oläsbar när sidan laddat klart, spelar ingen roll vart man går in på sidan....
Nya versionen ute nu, verkar funka helt ok so far...
Funkar kalasbra, this is a keeper :-) En önskan är kanske att ha möjligheten att välja antalet ikoner, 5*5 skulle ju inte sitta fel.
Varsågod :) Kände att jag var tvungen att dela med mig eftersom jag blev så otroligt nöjd...
Den suger inte alls mycket batteri, väldigt energisnål.
Ville bara tipsa om denna. Live wallpaper som visar tid, datum, nätverk, wifi. Gjorde min homescreen fantastiskt stilren....
Unread count för Gmail försvann efter senaste uppdateringen, ingen som vet om det jobbas på en rättning av det? Sent from my HTC Desire using...
Tack för snabbt svar, då testar vi den här ett tag, har haft en konkurrerande app några månader men det är kul att testa något som är utvecklat av...
jag skulle vilja veta vilken volym larmet använder? Finns ju bara fade-in val, inget där man kan ställa maxvolym, något för framtida versioner...
Någon chans att Gävle kommer med senare? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tackar och bugar :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
PM skickat :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Funkar kalas för mig. Tack för all hjälp med wifi-problemet. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Japp, precis så står det. Orootad med stockrom. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag får den inte att funka utan wifi, har inte gått i tidigare versioner heller. I övrigt så tycker jag att det är en kanonapp.
Jag får "ingen internetförbindelse" när jag försöker söka på något. Det går alldeles utmärkt att använda andra appar som kräver internet, plus...
Finns det någon anledning till att du slår av patchen igen? Telefonen funkar som vanligt så vitt jag har märkt utan att slå av den.
Tänkt något mer på möjligheten att justera ljusstyrkan på deskclock?
Det borde inte vara ogenomförbart, har det i en app som heter NightWatch.
Jag skulle väldigt gärna se en funktion som startar skrivbordsklockan automatiskt när telefonen sätts på laddning, även möjlighet att ställa in...
Alarmklock använder jag, funkar kalasbra. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu har det kommit en ny version. A new version of LauncherPro has just hit the market. Here’s what’s version 0.7.7.1 brings: For all...
Tack för tipset med Quick Settings, blev en riktigt ren "homescreen" nu. Nu skulle jag bara vilja hitta ett sätt att avinstallera Sense, tar ju...
Här kommer det en ny version. A new build of LauncherPro has just hit the Android Market. Here’s what’s new: For all users: Fixed a bug...
Japp, överlägset bäst på marknaden i nuläget.
Ny version, grabben jobbar stenhårt... LauncherPro v0.7.4 now in the Market A new version of LauncherPro is now available in the Android...
Du kan använda swipe till vad du vill, tryck för att öppna kamera och swipe för att öppna webläsaren t.ex.
Jag ställde in att när jag "swipar" kameran så öppnas videokameran, me like :-)
Ny version ute, blir bara bättre och bättre... LauncherPro v0.7.3 released! For all users: Improved screen rotation speed New “Launch...
Håll ikonen intryckt i dockan så kommer det upp en del valmöjligheter, bl.a swipe.
Får bara fram bakgrunden, går inte att konfigurera tyvärr...
Efter uppdateringen funkar det tydligen bara att ha en widget, när jag lägger dit en till så blir det bara bakgrunden, går inte att klicka på den...
Hade gjort ett par reboot, funkade när jag tog bort widgets (hade tre stycken) och la tillbaka dom efter reboot. Tack.