Separera namn med ett kommatecken.
Kan flika in att min har exakt samma problem. Lämnade in den (helt orginal, orootad osv) efter tre veckors användning och fick efter FEM veckor...
Är det någon som kan bekräfta det? Och helst visa någon slags dokument med stöd för det? Min (jobbets) sensation lämnades in 23:e augusti till...
Nu funkar det helt plötsligt! Det enda jag vet att jag gjorde annorlunda var att aktivera wifi första gången jag öppnade maps. Efter det funkar...
La in senaste radion från "radiouppdateringar"-tråden här, men har samma problem. Så fort gps-en startar slocknar dataanslutningen. Enda sättet...
Möjligt att det här är en dum fråga, jag är ny på det här. Men min telefon tappar data-anslutningen så fort något program startar...
Ingen som vet?
Jag får inte internetdelningen att funka på den gamla datorn med xp som är den enda jag har tillgång till för tillfället. När jag startar...
Fortsätter spamma med dumma frågor :-) hittade den här bloggposten: blog.nimbuzz.com/2009/12/17/nimbuzz-releases-voip-calling-for-android/...
Ok, får forska vidare. Någon som har nån idé om min andra frågan, varför somnar inte telefonen?
Nu prövade jag att tvinga telefonen att ansluta till en annan operatör än den jag har, då tappade jag motagningen och det blev ett kryss uppe där...
Det är ju just den som vore intressant att veta hur det ligger till med :-) Det stod att Nimbuzz var helt gratis, och att den bara använde...
Har precis provat Nimbuzz, och har en fråga: Sen jag startade det så "somnar" telefonen aldrig av sig själv. Skärmen blir lite mörkare bara, men...
Den här guiden fixade det för mig.
Har postat frågan förrut, men provar lyckan i en ny tråd: Jag har precis uppdaterat till Windows 7, och fick först inte htc sync att funka...
Dela nätverk i Windows 7? Jag har precis uppdaterat till Windows 7, och fick först inte htc sync att funka alls. Efter att mixtrat med...