Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Har just skaffat mig ipTV. Har problem med att spola filmer framåt och bakåt. Både när jag tittar på TV och använder fjärrkontrollen till...
Man tackar! Får ta något starkt först för att lugna nerverna. :)
Yes Box. Är absolut intresserad. Bara det inte är för komplicerat så att telefonen sabbas.
Hej! När man startar kameran med sidoknappen så hörs ett meddelandeljud. Detta är mycket irriterande och ibland helt olämpligt. Jag har förgäves...
Hur ändrar man från svart text på vit bakgrund till vit text på svart bakgrund i meddelanden och tfn/kontaktlistor? Telefon Xperia E1.
Efter massor av återställningar av router och ADSL modem och nytt SIM-kort så funkar nu internetuppkopplingen. Vet alltså inte om det var routern...
Tack för alla tips! Skall försöka testa efter bästa förmåga. (Dålig). Provade med att köra igång min gamla Xperia mini och det blev samma fel...
Poff!!!
Samma resultat, ingen kontakt med internet, vilket gäller alla appar som kräver internetanslutning.
Det står att jag är ansluten till routern, vilket också ikonen visar och det funkar inte även om jag kör på 3G. Verkligen mysko.
Ja, datorn funkar som den ska över routern.
Har en Sony Xperia Miro och en bra anslutning till trådlöst internet via en hemmarouter. För några dagar sedan så lade dock alla appar av som...
Hej! Mina foton hamnar nu i internminnet. Hur och var ställer jag in så att de foton som jag tar alltid hamnar på SD-kortet? Har XPERIA Miro,...