Separera namn med ett kommatecken.
Tackar för svar! Hard reset var bland det första jag gjorde och det fungerade tyvärr inte...
Hej Swedroid! För 3 dagar sen började min Hjälte, utan någon uppenbar anledning, att uppföra sig väldigt konstigt. Den är importerad från...
Hmm :/ Säker på att du fick med s:et i karlstadsbuss? Jag missade det första gången nämligen. Vad har Acer Liquid för skärmupplösning? Kan...
Något för alla som bor i Karlstad: Karlstadsbuss har släppt en reseplanerare för Android som verkar vara riktigt bra, synd bara att jag precis...
Yes! Efter en lång helg så har jag äntligen min HTC Hero i handen! Och vad ska man säga? Kärlek från första ögonblicket! :D Nu ska jag till...
Monday, August 03, 2009 Time Location Arrived at Delivery Facility in Arlanda - Sweden 08:38 Arlanda - Sweden För att citera Johan Glans:...
Dogfight pt2 uppe! http://www.youtube.com/watch?v=5xMUEhFBJ8g
Verkligen. Lägg till att jag jobbar helg så att det enda som jag kommer tänka på är min nya Hero så är ett mentalt breakdown inte långt borta!
Låter riktigt bra! Kör DHL Express ut på helger eller är det vardagar som gäller precis som posten? EDIT: Orkar inte vänta på min Hero tills...
Jag gillade inte kontrasten mellan det vita och den svarta "ramen" runt skärmen så det fick bli en brun/svart. Om den brun/svarta hade haft en...