Separera namn med ett kommatecken.
Lite surt att Samsung fortfarande ger samma svar på sin facebooksida. Om Samsung i andra länder sagt att det skall ske och de jobbar på det varför...
Tappa förtroendet för mänskligheten låter väl lite väl, men för Samsung kanske... Jag tror dock inte att de kommer låta bli att uppdatera SII till...
Med risk för att låta som en tråkmåns så säger Samsung Sverige att de håller på att utreda om SII kan/skall uppdateras :-(. Något som känns...
Hej! Nu har de även sagt till mig att det bara är en operatörslåsning och att Googles uppdateringar kommer att kunna användas. Kul att man...
Tack för alla svar så långt. Det verkar ju finnas lite olika uppfattningar på nätet om vad operatörslåst betyder. En del säger att det är...
Hej! Jag är hemskt sugen på en Galaxy Nexus och skall byta operatör till tre (efter utvärdering är det operatören som hanterar data bäst där...
För mig är en av grejerna med Elelinux Speedmachine att den från början är stabil och avvägd mellan snabbhet och bra batteritid. Men har du behov...
Ingen koll på ROM med sense, men annars skulle jag helt klart rekommendera Elelinux Speedmachine:...
Kan bli problem om man byter ROM utan att ominstallera swiftkey (jag fick FC var 5 sekund när jag försökte använda det). Har du testat att bara...
Ja det är enkelt och kul. Efter du gjort nandroid-backupen i guiden kan du välja att partionera ditt minneskort i bootmenyn direkt, det är...
Jag rootade nyligen utan förkunskaper och använde denna guide som de redan tipsat om på forumet:...
Det funkar utmärkt (valde första alternativet). Tack så mycket för hjälpen!
Körde in Cronos Ginger 1.0.1 på min hero som första CustomROM jag testat, det mesta funkar bra men inte delning av internet via USB (finns ingen...
Rootade min Hero för första gången idag och detta är mitt första CustomROM. Efter pill med inställningar och installationer av de applikationer...
Ej testat, men Google hittade den på en fransk Androidsida.
TomasL: Den ser ju helt okej ut, skall tipsa om den, tack för hjälpen! ddjokke: Ja det är ju trevligt om man skall fara lite längre. En...
Har en kompis som funderar på att köpa en X10-mini-pro, men funderar på om det finns några fungerande Navigeringsprogram som fungerar med "mini"...
Nä de funkar inte :(.
Jag kollade lite innan men hittade ingen info på forumen. Trodde den länken bara gällde iphone in-ear och inte standard, men ser ju nu att det...
Köpte ett iphone headset men jag får det inte mikrofon att fungera med min hero. Gick tillbaka med den till affären och killen testade och sa att...
Får jag fråga är ni nöjda med ljudet man kan få ut genom 3.5mm utgången överhuvudtaget? Jag har testat lite olika lurar jag har hemma (bla porta...
Ja se så enkelt bara man vet hur man gör :). Tack så mycket för hjälpen! Jag får nog leta på någon kurs med android basics på internet tror jag.
Hej! Jag har skaffat en Hero förra veckan och det fungerar riktigt bra det mesta, jag är på det stora taget mycket nöjd. Jag har dock en...
Tackar för infon! Nu blir kanske en liten tur till Västerås under veckan för att undersöka om tycker uppstår :).
Lyfter tråden igen (vill ju inte åka en massa bil i onödan). Någon som vet om Media Markt i Västerås fått in Hero som man kan testa? Eller...
HAHA, fantastisk länk, tack så mycket!
Jag tror också att Sandisk inte har 16GB SDHC-micro i klass 6 ännu, men att 8GB finns i klass 6. Om du kollar på kortet står det väl klassen i en...
Tog en sväng till västerås idag, orkade inte springa runt i så många affärer men hann med två. På MediaMarkt (erikslund) hade de en magic som...
Vet någon om det finns något ställe i Örebro, Västerås eller Eskilstuna där man kan få knappa på en hero? Vill gärna testa tangentbordet innan...
Låter bra! Tackar för svaret.
Hej! Kan man fortsätta att lyssna på Musik samtidigt som man spelar enklare spel (typ tetris) med Hero? Jag antar det eftersom man kan köra...
Detta är ju Androids första riktiga år, nästa år vid den här tiden tror jag android kommer att vara minst lika stort som iphone, iaf här i...
Vad stöter du på för problem? Felmeddelande? Jag har för mig telia har standard pop3 så det borde inte var så svårt.
Jag kan ha fel, de kan använda en mer avancerad metod än bara portnummer, skrev bara vad jag hört på andra forum. Det telia skriver är ju att...
Som sagt, de spärrar de portar de inte vill du skall använda (IP-telefoni och fildelning) och drar ned på hastigheten ifall du överskrider taket i...
"It is a box, it has six sides, and is a 3 dimensional object" :)
Verkar ju som att inte det går att ställa in, knepigt. Det enda jag hittade som du kanske kan testa är detta, vet inte hur bra det funkat (inte så...
Nä jag hoppas verkligen att det struntar i att operatörslåsa androidtelefoner här i sverige. Men det har väl gjorts i några andra länder? Även om...
Telia struntade väl i att fixa till dem så de blev operatörsbundna och tjänade några dagar, är telenor lika snälla? När det gäller t ex iPhone så...
Ja de brukar vara ganska okej, inte som dustinhome men... Har för mig jag beställde min senaste telefon en onsdag morgon och fick den nästa måndag...