Separera namn med ett kommatecken.
Tack. Det var ett tydligt svar! Känns verkligen som att det finns galet många modeller att välja på och skillnaderna är marginella. Känns som...
S20 FE hade jag inte ens tänkt på - tack för bidraget! Den ska jag kolla in. Angående 5G använder jag mig knappt av 4G då jag har tillgång till...
Jag har försökt undersöka lite angående MediaTek vs Snapdragon och vad jag har förstått är Snapdragon lite vassare men kanske inte så stor...
Tack för tips med länk! Hur står sig 8T mot Nord2? För och nackdelar?
Hej, Jag går i tankarna att inhandla ny telefon då min Redmi Note 9Pro börjar uppföra sig lite konstigt. Dessutom närmar ju Black Friday...
Någon som fått till Root på Vernee Apollo X25?
Apollo X25
Fått min idag, kameran är ju inte fem +. Tror ni man kan få bättre bilder om man använder en annan app än stock? Vilken kamera app rekommenderar ni?
Får min kommande vecka. Någon uppdatering kommit än? Känns som med en optimerad mjukvara blir det riktigt bra med den hårdvaran. Sett någon custom...
Hejsan! Äger en S3 som fungerat fantastiskt bra. Mitt enda problem är att Google Calendar kraschar så fort jag försöker starta den. Övriga appar...