Separera namn med ett kommatecken.
Varför inte bara köpa en Google chromecast. Trådlöst och så mkt enklare för typ alla behov du radar upp. Kostar inte många hundralappar.
Åh, den här tråden måste jag plöja vid tillfälle! Har en telldus net och funderar lite på hur jag ska få ännu mer användning för den. :) Skickat...
Ett batteris livslängd brukar ju räknas i antal laddcykler. Varje gång man laddar den går det en cykel. Det är i allafall hur jag tolkat det, och...
Man får såklart köpa den bil man blir kär i.. men en V70 är betydligt rymligare än en xc60. Bagagemässigt är ju xc60 väldigt begränsad.. i...
Ah.. Jag ska väl ta en funderare på om jag vill ge mig på Rootning igen. :) Förresten hittade jag ingen Sensus-tråd om root här på Swedroid......
Tack Vad var det som gjorde att du övergav orginalROM för Omni? Vad är det du saknar.. det jag mest stör mig på med en ny mobil brukar vara...
Hey hey hey... Det är bara några enstaka i "vår" tråd där borta som utryckt kärleksförklaringar till Äpplet. De flesta som har koll på nya...