Separera namn med ett kommatecken.
Okänt fel -110 Har råkat för samma fel..ingen som har en lösning..dom tips jag googlat fram har inte funkat...får också medelande om att det...
Hej.. Hur får man app2sd att fungera .. Finns det nån rom som har stöd för app2sd.? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Haft liknande problem till och från...ibland så räcker det med om omstart et par gånger ör att mitt32gb kort ska hittats
"supersonic: Updated files (thanks to evervolv), should boot! I’ve also included a “camera hack” so it should work, Video camera will FC, so will...
Har samma problem som trådstartaren. funkar hur bra som helst med två olika 16gb sd kort men inte med mitt nya 32 gb, mountningen fungerar icke.....
15 dagar med CM7 Rc1, märker inga problem i stort..och det flyter på hyffsat :)
Nej..Dalvik wipe hittar du under "advanced" alternativet
Ni är ju snudd på rabiata med alla klagotrådar om O2X undermålighet. Ser inget som är budget på min lur.. inget ljug i artikeln heller
Funka inte för mig.. :) Alltså jag kommer åt interna SD(med t.ex root manager) men det är a2sd som inte funkar utan allt som är a2sd lägger sig på...
Skumt för det funkar f.o.m build #11 för mig.. Därimot så hittar inte luren interna Sd-kortet längre.. någon som har nån ide för att fixa till...
Vad är det som ska läsas på..?? orka läsa en massa för mig oförtjänt gnällande..fakta är att luren funkar för flertalet..vi genin klarar av att...
Har bara fel på min Ox2:a som jag själv skapat om jag skulle va ärlig..funkade problemfritt innan root och idogt rom:ande....sitter man sen och...
Cordy - som är en slags rippoff på playstations "Little BIG planet" och Squibble - bättre än t.ex Angry Birds.. titelmusik som sätter sig på...
Funkar inte för mig heller.. desutom har jag fuckat upp interna SD minnet hittas inte automatiskt längre utan allt som ska dit (interna) hamnar...
Från och med ROM Manager v.4.2.0.2 så funkar det
Stilla undran bara, Rom Manager När jag ska instalera CWM recoveryn innefrån Rom Manager så får jag två val under "välj telefonmedell- "Advent...
Alltså jag har v.1.82 och får ingen uppdatering till nån v2.2.7 Det enda som dykt upp och ändrats dom senaste dagarna är att jag fått en värdelös...
Har du "aktiverat" slideIt genom att bocka i rutan (fysiska "meny"knapp-språk &tangentbord-SlidIT keyboard) Du kan ha flera tangentbord igång...
Hittar inte enns Goggelmaps 5.0 på market.. och den som finns på inofficiella market går inte att instalera.. :(
YXplayer v.1,5,9 betalapp funkar problemfritt för att spela upp en 250mb .avi från sd-kortet för mig i alla fall.
Kanske funkar att använda Meny-Inställningar-CyanogenMod settings-user interface-notifications colors-item text colors.. eller nått sånt
OI (OpenIntents) File Manager tror jag..:p
Utan att testat speciellt ingående, jag får inte heller .AVI att fungera, fast å andra sidan vet jag inte om det någonsin funkat på nån ROM.....
Du menar att jag ska stänga av mobilen och starta om, med home och power on intrykta ? Då kommer jag bara till clockworkmode med dom olika...
Hur göra en "Whipe av allt" på smidigaste sätt.? Räcker det med att i clockworkmode välja ? -whipe data/faktory reset -whipe cache partiton...