Separera namn med ett kommatecken.
Är man ute efter en stor Oled tv finns också 77 tums Sony Oled för 28 000~. Har kostat 42 000. SONY A80K 77'' OLED 4K Smart TV (XR77A80KAEP)
Bissell MultiReach Active 21V PETSkaftdammsugare - 2.949:- Här är Pet-modellen på Whiteaway.
BISSELL MultiReach Active Pet 21 V, 2-i-1, skaft- & handdammsugare, trådlös, påslös...
Innan Chromecasten släpps officiellt i Sverige lär du inte kunna köpa ersättningsfjärrkontroll. Spelbutiken hade tidigare uppe en förbokning för...
Om någon är intresserad av att köpa den så går den att få för 778 kr på teknikproffset med fri frakt. Använd kod Tack50 fram till 23:59 den 3 juni...
Kolla att sladden mellan chromecasten och laddklossen är okej. Jag hade den inkopplad i tvn och fick upp svart bild från och till samt blå ränder...
Nu har spelbutiken.se lagt ut att man kan "förboka" Chromecast with Google TV 4K till den 31 maj för 799 kr (det är alltså inte fråga om den nyare...
I Google TV:s appstore finns appar som är godkända för att funka i större format, men man kan sideloada apks från ett usb minne/cloud storage och...
Nu har Google satt ned priset på Chromecast 3rd generation på svenska Google Store, frågan är om det är en indikation på att Chromecast with...
Det funkar tyvärr inte så hos Telia. Priset gäller med två års bindningstid och då får du pröjsa för två års abonnemang + mobilen på en gång, runt...
Se mitt inlägg från sida 2, om du är okej med att köpa med Telia abonnemang.
Telia har mellandagspriser på iPhone 11 och Samsung Galaxy s20 FE 5G (varianten med snapdragon 865) om man väljer 12 gb surf eller mer....
Låter väl ok, jag som är under 27 fick 50 gb abonnemang och s7 edge via Telenor för samma pris. De har erbjudande om 649 kr i månaden för 50 gb...
Telenor hade redan kraftigt rabatterat samsung galaxy s7 edge om man tar 24/50 gb surf. Jag fick s7 edge för 569 kr/mån med 50 gb surf, räcker som...
VR headset som hade skickats med note 7 säljs även separat och har en utbytbar anslutning till telefonen som kan bytas mellan usb typ c och...
Från Telenor Facebook: Hej! Det kommer att skickas ut ett sms till berörda kunder samt komma ut mer information på vår Facebooksida. Detta kommer...
I nuläget tror jag inte att telefonen kommer skickas alls. Skulle telefonen ändå komma och man betalar samma pris som när man förbokade är nog de...
Om du själv väljer att avboka istället för att vänta och se får du kanske inte de erbjudanden som operatören ger dig i gengäld för att kompensera...
Såsom jag förstått det har Pixel dubbla mono-högtalare, likt Oneplus One.
Lite Off-topic, men eftersom andra diskuterar det också: Pixel telefonen ser ut som en blandning av iPhone 4s och iPhone 5C med enorma bezels, med...
Det är därför jag inte kommer flasha. Vet inte ens om det är värt att roota längre, gjorde mycket sånt förut. Rootar man så kan man ju inte få OTA...
Jag jobbar i Karlstad men bor i Hallsberg :)
Nej, det har jag inte, men känner att noten verkligen har allt jag vill ha. Produktivitet med pennan, anonymitet med secure folder, HDR på skärmen...
Jag förbokade den 11 eller 12 augusti via telefon (ringde dem och upprättade kontrakt med någon över telefonen), hade egentligen tänkt mig en...
Jag pratade med en anställd på Telenor i Karlstad idag och han sa att han hade hört förra veckan från Samsung att telefonen skulle komma om två...