Separera namn med ett kommatecken.
Jag har fyra HTC Hero:s i hushållet, och givetvis var min egna den enda som krånglade efter 2.1-uppdateringen. Jag upplever problem med min...
Hej! När frågan kom om man ville ladda ner den förberedande uppdateringen inför 2.1 var jag osäker på om jag hade Wi-Fi:n på, och svarade därmed...
Känns så tråkigt bara att en såpass dyr maskin inte ens har ordentliga översättningar. Nu stör jag mig personligen inte på att köra på engelska...
Hej! Har märkt att min HTC Hero innehåller en hel del felöversättningar när jag har den inställd på svenska. Bland annat är vissa av menyernas...
Om du hade kollat in mitt första inlägg så hade du sett att jag redan gjort det som beskrivs i din länk. Okej, efter att ha testat lite tror jag...
Som jag uppfattar det efter att ha läst igenom lite på olika sidor går det bara att importera e-post från Hotmail till Gmail under 30 dagar. Är...
Så det går att knyta samman min hotmail med Gmail? Intressant... Det verkar ju uppenbarligen som om Gmail är mer implementerat i mobilen, men är...
Hej! Skaffade en HTC Hero i dagarna, och har precis börjat att upptäcka allt vad den kan göra. Under installationsprocessen valde jag att göra...