Separera namn med ett kommatecken.
Hade tänkt o köpa imorgon, är det billigast då på media markt eller Elgiganten i sisjön?
lol
lol Jag har en massa vänner, men kan endast vara med 1 åt gången, annars är jag för cool för att vara med dom.
Jag har abnormala kompisar, lol.
Ser att du har telenor, använder du fritt surf & isf, vilken hastighet har du och hur nöjd är du med det?
Men jag låter inte dom bestämma, det jag gör är att ställa frågor och se vad dom anser.
Tror jag köper en desire efter WWDC och när 2.2 är "helt" bekräftat.
Skaffa Vanilla eller vad det nu heter, om du söker så kommer du hitta många trådar. Men vad jag kommer ihåg så är vanilla android en mod utan sense.
Om jag tar och omformulera det hela lite: Jag är du sugen på att köpa en desire, alla skriver att den är bra osv. Men det är detta som hindrar...
Ok, tackar! Har 2 frågor angående uppdatering. 1. Verkar som det kommer massa ny viktiga saker med den 2.2 uppdateringen, är det alltid så vid...
Tänkte mer att det kanske kommer någon mer uppdatering i år.
Men jag tänker mer att tex att iphone 3g har funnits i nästan 2 år nu och den ska få den ny uppdateringen medans desire har funnits någon månad...
Började känna mig lite osäker med inköpet pga av uppdatering till telefonen. Vill inte lägga 5000 kr på en telefon som blir "out-of-date" efter...
Jag får la ta o prova båda 1 & 6 o se vad jag tycker.:cool: Rätta mig om jag har fel, man kan ju bara installera apps på internminnet. Hur...
Åter igen, tack för all information och svar. Har en fråga, ska man införskaffa ett skräm skydd och/eller skaffa ett skydds skal för mobilen? Jag...
Det angående Media Markt, vad kostar det där, vilken media markt köpte du ifrån & när gjorde du det? Vet du förresten någon butik som man kan...
Tack så mycket exore! sQVe, men om man ska ha Nesdroid och Snesdroid, måste man roota telefonen? Vad jag fattat det som så kan man inte köpa...
Fattar inte riktigt vad du menar, till vad, hur etc? Undrar också lite om uppdatering, vilka uppdateringar kommer desire att få? Har inte den...
Tack så jättemycket för alla bra svar!:p Har en till fråga. Hur ligger det till med flash? Vad jag fattat så stödjer inte Iphone det, stödjer...
Nu är det så att jag införskaffa mig min första smartphone & jag har svårt för att välja vad jag ska köpa. Jag vet att det finns liknande trådar...
Jag tror han menar så man har på "vanliga" mobiler.
Jaa.. vad tycker ni är bäst/snyggast? En vit Hero eller brun Hero? Vad är fördelarna/nackdelarna? :p
Men kommer Hero få en officiell 2.1? Edit: Googlade lite och så hittade jag...
Men hur har folk fått tag på källkoden till 2.1?
Jag är helt confused(?) jag fattar inte detta med alla version. Vad jag har fattat finns det bara 1.5 eller 1.6?? Men så finns det massa roms med...
Bump(igen:cool:)
BUMP:ehm:
Vi har hyrt en stuga som har internet.
Skrev fel i första inlägget. Menadade 350 kbit/s. Är 350 kbit/s = 0.35 mbit/s? Är i Norge nu och sitter i en stuga med: [IMG] Detta internet är...
Citat från telenor: Du kan surfa, maila, streama media, ladda ner filer, blogga och köra olika program med 3G-hastighet (350 kbit/s) och det...
Om man använder internet till mobilen med ca 350 kbit/s, funkar det det smidig med youtube och spotify då? Jag menar så att man tittar/lyssnar i...
Är nu på skidresa och när jag kommer hem ska jag sälja min mobil och köpa en hjälte hade jag tänkt mig.<3 Är så att mina mobiler har en tendens...
Men vad är skillnaden på Vanillain och Vanilla? Är dom typ samma sak bara att Vanillan är en... ja.. vad ska man kalla det? Crack? Är det så?
Kan inte någon visa en video som visar hur snabb vanillain är?:D
Vad är det som är så bra med den? Den värkar vara jätteklumpig.
Men det är ändå inte samma sak.:ehm:
För att tröjor brukar inte vara gjorda av microfibrer;) Nej men det brukar oftast leda till bättre restultat med sådan.(men det funkar ganska bra...
Använder någon har något slags skydd till HTC? Plast skal? Väska? Invisible Shield? Vad tycker ni är bra?
[IMG] eller [IMG] Jag antar att det är den till höger men jag har sätt att folk har kallat den till vänster för Micro SD.
Vad får man för minnes kort med mobil? Hur mycket minne är det på den?