Separera namn med ett kommatecken.
Citat: Avinstallera HTC Sync från din dator och följ sedan dessa steg: 1, meny ´+ inställningar + anslut till PC + standard anslutnings typ +...
Den teorin sprack. Har testat med ett annat sd-kort, laggt in Fryo 2,2 men det funkar fortfarande inte...
Eller, en annan teori är SD-kortet som är paj. Jag kan inte mounta kortet via adapter direkt till datorn heller..
Hände samma sak för mig... runt den 16:e. Skumt... Var det inte en större windows upgradering runt den 15-16?
Ett annat problem. Får inte MMS att funka?! Tips? (Har Telenor och får felmeddelande "Generic network failure")
Provat att göra en factory reset, men så fort jag lägger in exchange kontot så kräver den "extra säkerhet" och man måste lägga in "screen...
Hej! Lyckades få att telefonen vill ha "Screen-lock lösenord". Telefonen frågade om det när jag skrev in konto-uppgifterna till exchange...
Sweet! Funkar nu. Tack!! // LA
Hej! Har någon fått Hero´n att funka som modem till en windows7 dator? Till Vista gick det enkelt och bra men nu....¤#!&!#! Fått HTC Synk...
Nix, inte på en Hero iaf. // LA
Tack, funkar perfekt nu. / LA
Hej. Står nu på en mässa och behöver få telefonen att funka som dongel till datorn. Hittat i settings hur man aktiverar funktionen men...
Söker en apps där man måste lösa ett mattetal eller liknade efter en viss tid på dyngnet. (Läs fylleblocker) Annars är det något som någon...
Fått den här symbolen uppe i vänstra hörnet och får inte bort den? Telefonen fungerar annars bra och har aldrig tappat kontakten med simkortet,...
[IMG] Är det den här symbolen man får upp? Fått den i uppe i vänstra hörnet och får inte bort den? Telefonen fungerar annars bra och har...
Prova en apps som heter alarming! Mycket bra alarm som man kan ställa in att man måste lösa ett mattetal eller trycka på 6 gula prickar av 12 för...
Visst, det funkar att starta om mobilen men efter ett par timmar är det samma sak igen, dvs. det går inte att redigera genvägarna... :mad:
Ok, men jag får ändå inte certet att funka. Det ligger på SD-kortet men touchdown påstår att det inte finns någor cert på SD-kortet. Certet...
Hur ställer man in outlook (som kräver ett cert) så att aktivsynk funkar telefonen. -Har provat att öppna *.cer filen på SD-kortet men Hero...
Såg att det var någon mer i tråden som hade problem med att flytta genvägarna efter uppdateringen. När man håller in ikonen så öppnas pogramet...
Fick min hero igår men när jag sitter still på min plats på jobbet går mottagningen upp och ner hela tiden (0-3 pluppar på mottagningen) och wifi...