Separera namn med ett kommatecken.
Viser seg å være Motorola G 5G/5G plus Spesielt at de putter sd765 i mobiler som er i "billig" segmentet, ikke at jeg klager på det :)
Rykter om en "Lite" versjon av Edge :) Tipper Snapdragon 690 i denne.
Håper på det samme, trenger flere telefoner med Android One, gsmarena rapporterer at cc9 serien kan være årets "Mi Ax" telefoner!
Heh [ATTACH]
70% ;) men går langsomt!
Samme her, 33% nå :D
Ah, okei det visste jeg ikke, Beklager :)
Den firmwaren er for liten, han som poster på XDA har fått fw på 2,6 gig... Den i firmware finder er 1,3gig.
Går det ikke på IMEI nummer da? Prøvde å bytte til ITA i Hicare og italiensk vpn men det gikk ikke på B181 :/ må Huawei id være italiensk kanskje?
Jeg finner den ikke o_O VIE-L09C432B181 her
Okei, takk for svar :) fikk litt å tenke på ;)
Okei, mener du at den er verdt 2500 (norske kr) ekstra? P9 plus til 5490 på billigste nettbutikk her nå.
Har såååå lyst å bestille denne men synes den er litt dyr :eek: er den verdt pengene? Ser litt på P9 plus og men, usikker... o_O
Misforstå meg rett, jeg synes Huawei lager gode mobiler med høy kvalitet men de har alltid priset seg "fornuftig", i forhold til feks Samsung og...
Premium pris for et ikke premium merke?
https://t.co/104Zv78AZQ
Fingeravtrykksleseren bør jo absolutt være på baksiden! Er blant kjennetegnene på en Huawei telefon. Synes det er dumt hvis Mate 9 pro blir seende...