Separera namn med ett kommatecken.
Jo att specen är samma sånär som på skärmstorlek, kamera och mettalchassi kontra plast vet jag. Jag tror med att storleken är nära nog perfekt,...
Det är klart att jag har sökt så gott jag kan, och jag gillar inte spammande själv, men vad ska man göra för att få de som har erfarenheter av...
Point taken! Men man får inte någon större feedback under "Köpråd" om man inte är på jakt efter det senaste, utan det blir mest ingenting av...
Tjena Vi ska få våra arbetsmobiler och jag får välja mellan Desire HD, Desire S och Incredible S. Jag har svårt att välja och har lagt en tråd...
Jag provade HD'n när den kom och tyckte den var grymt klumpig, iaf som arbetstelefon. Så köpte min ena grabb Sensation och min andra Galaxy SII,...
HTC Incredible är 4" och den jag överväger som ersättare till min Desire. Vet dock inte exakt vad som talar för/emot. Jag tror att Desire S och...
Har en Desire som jag är supernöjd med. Men nu ska tydligen mobilflottan uppgraderas, och då får vi välja mellan följande: HTC Desire HD HTC...
Frågan om en fungerade First Class app liknande den till iPhone har kommit upp ett antal ggr, och jag med flera har fått svar ifrån OpenText...
Tröttnade på att inte veta och mejlade frågan till OpenText direkt. Fick följande svar därifrån: Förhoppningsvis en fungerade app till...
Hej alla Har följt den här tråden och tyckte att det var dags att fråga OpenText hur det egentligen går med den utlovade appen. Mejlade och...