Separera namn med ett kommatecken.
Jag satt nyss och installerade castle defenders second wave samtidigt som jag ladda via USB och då börja röda och gröna lampan blink om vartannat...
Okej sweet =) blir att dra till the phone house imorgon för att känna på den lite ;D
Det står mellan denna och htc sensation xe, nokia n9 vilken hade ni valt ? :o
Härligt att det löste sig :)
Måste bara säga att batteritiden är helt underbar nu när jag haft den i någon dag! Tack så mycket!!
Om du absolut inte hittar någon lösning så borde det funka med en SD-kortläsare till datorn och kopiera via den vägen.
Klicka in på kontakter -> Meny -> Exportera till SD-kort -> Kopiera från SD-kort till datorn. För SMS har jag ingen aning.
Okej, tack då vet jag :) Har nu installerat LauncherPro, tack för tipset!
Har just installerat och det flyter på bra :) En sak bara... HTC sync funkar inte för mig, den hittar inte telefonen, någon som vet vad det kan...
Hur fixar man det? Min är rootad och jag kan komma in i partition SD menyn vid uppstart.
Tack för denna rom! En fråga bara: Kan man fixa så kameran blir bättre på något vis? Förlåt men tycket den är mkt sämre än original kameran i 1.5.
uppdatera radion hjälpte mig :)
Tack alla som försökt hjälpa mig <3 Jag testade den medföljande kabeln men funkade inte. Innan jag hade tänkt skicka tillbaka den så sprang jag...
Hejsan! När jag pluggar in usb kontakten i telefonen så dyker det inte upp någon USB ikon på telefonen. Datorn känner inte igen den heller. Har...