Separera namn med ett kommatecken.
Efter Spotifys katastrof-"uppdatering" av appen där mängder av användbara funktioner försvann bestämde jag mig för att prova på Deezer. Första...
Jag har också problem med att min uppdatering avbryts en bit in i processen, med en bild på den liggande androiden och varningstriangeln som...
Jag har samma version jag med. Rootad telefon med Modaco Custom ROM visserligen, men det har aldrig hindrat mig från att komma åt någon app...
Jag kan inte ladda ner den till min Desire. Hittar den inte alls via market på telefonen, och när jag försöker via market på webben så är min...
Jag är en av "de seriösa människor" som jobbar ideellt med att föra statistik åt hockeyligan och "min" förening under elitseriematcherna, och jag...
Ett alternativ är ju också att slå till på detta och lägga till åtta dollar för att få med ett extrabatteri med samma laddare. Kan ju vara rätt...
Samma här. Fick en notis om att en uppdatering var tillgänglig, men när jag försöker hämts det får jag samma meddelande som du. Edit: Nu gick det.
Jag funderar på att roota av en enda anledning egentligen: För att kunna installera apps på SD-kortet.
Widgeten ballade ur för mig efter ett tag, dvs det hände inte ett skit när man tryckte på den. Efter att ha tagit bort den och lagt tillbaka den...
Jag experimenterade lite på vägen hem från jobbet i bilen idag. Körde med CoPilot och skärmen igång hela tiden (50%) under en halvtimme med en 500...