Separera namn med ett kommatecken.
Ja, nu kan jag knyta ihop säcken. Igår kunde jag äntligen hämta ut min lur och det visade sig att verkstaden hade bytt ut den mot en ny (detta...
Tack för era svar. Innan jag lämnade in telefonen på service så testade jag att bocka ur Brusreducering men i mitt fall fick jag endast en...
Aha just ja, mjukvaruproblem hade jag totalt glömt bort som en möjlig orsak. Dock hann jag irriteras så mycket över ljudet och hann lämna in...
Hej! Jag är nöjd med det mesta på min z3c (Android 4.4.4) med undantag för ljudet vid samtal då jag hör jättetydligt vad motparten säger men...
Håller inte med. Det är väl fritt att diskutera hur bäst man vill eftersom ämnet faktiskt har en koppling till de saker Swedroid behandlar. Därför...
Vad gäller inställningar för visning av SMS/samtal i loggen har jag inget svar på vad det kan vara då jag själv inte har testat att ändra dessa...
Helt sjukt att mobiltelefontillverkare tar patent så det blir svårare för konkurrenterna att erbjuda samma/likartade funktioner. Snälla. Låt...
bra formulering Jag har nämligen erfarenhet av både iPhone (3GS) och Android (Samsung Galaxy S3) så jag har samma åsikt som dig. Både iOS och...