Separera namn med ett kommatecken.
Tack Hellsing84 men det hjälper inte :-( Det ljudar ändå... Jag blir nog störd snart ;-)
Ingen som har tips på hur i h*****e jag får bort meddelandesignal som sker helt i onödan?? Det räcker med att jag har skärmdumpat eller skickat en...
Meddelandesignal och notiser längst upp Tror jag blir galen snart... Jag har Sherwood som meddelandesignal och typ plupp som systemsignal. HELA...
Tack, det funkade! Något bökigare än i tidigare versioner men bra ändå.
I 3:an och 4:an kunde man dölja foton i ett galleri, men hittar inte funktionen i 5:an... Någon som vet?
Plötsligt kan jag inte använda några som helst fotoappar. Jag har testat att avinstallera, installera om igen, starta om telefonen, stänga av...
Ingen som har några fina tips? Känns ju knas att tex loggfunktionen blir sämre efter en uppdatering, någon som har någon liten lurig väg att ta...
Jag skaffade för en månad sedan en Galaxy S2 och övergav min HTC. Jag är överlag mycket nöjd bortsett från några små detaljer men dessa kan man...
Jag rensade bland apparna också, men jag är inte så appgalen så det var inte mycket som försvann. Som sagt, den blev ju bättre men till och från...
Hittade info på nätet hur man tömmer cache så nu är det gjort. Det går bättre, så tack för tipset. Men det är fortfarande inte lika snabbt som...
Ok tack, det är ju klart värt ett försök. Tips på hur jag gör? Jag är INTE superteknisk men kan oftast göra något om jag bara får veta hur =)
Efter senaste uppdateringen av Facebook så är den helt VÄRDELÖS!!! Det tar drygt 30 sekunder, ibland upp till 2 minuter, att starta facebook. Det...