Separera namn med ett kommatecken.
Skulle vilja dra ner Final FantasyIX till min S5. Det kommer behövas mer än 4GB till detta och jag undrar om det funkar att installera spel helt...
Det är in-app köp. Och ja du kan välja annan betalmetod men tycker att det borde funka att höja gränsen för köp via operatören.
Jag har problem med att jag får upp att summan överstiger transaktionsgränsen. Kan inte ändra detta någonstans. Står även att man ska kontakta...
Finns det någon bra guide för att installera detta?
Det hade varit intressant att veta om det finns listor på vad som är säkert att plocka bort utan att riskera något. Har hittat någon men den...
Hej! 2 snabba. Går det inte att hoppa bakåt i låtlistan genom 3 tryck på kontrollen på hörlurarna? Jag får det inte att funka och läste...
Har fått ett lite irriterande problem med gmail. Den hämtar inga mail om jag inte öppnar appen och själv väljer uppdatera. Innan uppdateringen...
Hej! Det är helt orginal. Har inte gjort något med den förutom att dragit hem appar. Har haft telefonen i 3 månader ungefär. Har inte...
Har läst att fler har problem med att telefonen helt plötsligt ger meddelandet "Processen system avslutades oväntat" och "processen...