Separera namn med ett kommatecken.
- Aha, ok då förstår jag. Mitt dilemma är att jag tycker en ren Android GUI är att föredra framför Sonys ganska jobbiga GUI har testat Sonys vid...
OK, dock så diskuterade ju vi iofs hörlurarna och Nexus 6 inte telefonens ljudchip. Men det kan säkert vara så att olika tillverkare av telefoner...
Ja inte är jag ett proffs men så mycket vet jag att det är mer än bara ett intryck. Mig veterligen har det aldrig tidigare funnits ett par...
Om du letar du vassare in ear lurar till Nexus är Noir grymma, dom har två högtalarmembran i varje snäcka (double driver) dessutom både en...
Sony Xperia 3-knappars headset som fungerar ! Kör Sony Xperia Z3 och testat lite olika hörlurar utan funktion på alla tre knappar. Dock...
Min funkar fint. Vet att Sony har två Z:2or ? Kan det vara så att du har den där man har ett annat 3.5mm hörlursuttag. Sony har ju tagit fram en...
Om den upplevda ljudvolymen i Z1:an är lägre än vad Ni är vana vid kan man helt enkelt nyttja ett par lurar som ger lite extra trycka. Testa dessa...
Uppdaterade deras app för nån vecka sen v1.4. Jag kör själv Soundcloud och denna stöds nu, poweramp, spotify och wimp, mfl också.. Den...
Bra 3-knappast headset För den som tycker sig vilja ha ett bra 3-knappars headset till Z1 compact rekas detta. kör detta själv på en Nexus 5:a...
Bra 3-knappast headset För den som inte hittat ett bra 3-knappars headset än så kan jag reka detta som funkar fint med Nexus 5:an....
3 knappare headset för Android lurar Mythos, Lurarna Sabotage Royale från Degauss Labs har riktigt bra passform tycker jag. Du har 4-5 olika...
Hej, Kör fortsatt Nexus 5 med Sabotage Royale från Degauss Labs. Mig veterligen är det bara deras o Jays five som funkar med Android och...
Hej Har samma problem. Vore intressant om nån har bra info.
3-knappars in där för Android telefoner, Nexus 5 Hej Jag har kört Nexus 4 o har nyligen bytt till en Nexus 5. Jag har dessutom plöjt igenom de...
3-knäpps funktion rullar fint på Nexus 5 !!! Hade tidigare en Nexus 4 och har nyligen bytt upp mig. Hade svårigheter att hitta en hörlur som hade...
Dessa är grymma: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1388108 "Få produkter kan ge en lika omedelbar ljudförbättring för en smartphone som ett...
Tre knappars hörlurar med mic för Android telefoner under 600:- Om man som mig vill ha en tre knappars lur designad för Android-lurar (EJ iFån)...
Hej Det finns många lurar men få som har äkta tre knapps funktion för Android lurar, De flesta är gjorda för iFån.. Jag nyttjar sedan en tid...
Hej Ett år sedan jag skrev här sist. Numera funkar nya enknappars headset/hörlurar med Android, iPhone och Windowsphone. Treknappars är Android...
Grymma lurar till Galaxy S III ? Hej Var inne på HIFI butiken Pause Ljud och Bild i Stockholm och testade ett par in ear lurar fick intrycket...
Hej Hittade några bra länkar från mobilforum. Flera smartphone leverantörer har som bekant egna kopplingar i sina headset. Detta gör att de låter...